fcvrobineh
Legacy Member
Hey iedereen ,
Ik heb hier een bericht aan alle werkzoekenden , ik werk zelf reeds nog maar 2 weken bij Fedex als Koerier , en wij zoeken nog mensen om aan te werven , ik kan je dus aan een job helpen en het is ook handig voor mij.
Jobvereiste: 2 jaar in bezit van Belgisch Rijbewijs voor auto en vooral stressbestendig zijn.
Laat iets weten in Pm als je geintresseerd bent
Ik heb hier een bericht aan alle werkzoekenden , ik werk zelf reeds nog maar 2 weken bij Fedex als Koerier , en wij zoeken nog mensen om aan te werven , ik kan je dus aan een job helpen en het is ook handig voor mij.
Jobvereiste: 2 jaar in bezit van Belgisch Rijbewijs voor auto en vooral stressbestendig zijn.
Laat iets weten in Pm als je geintresseerd bent