Desolator23
Legacy Member
Hallo,
Op de site van de VDAB staat er een vacature als cnc bediener bij natuursteenbedrijf in west vlaanderen.
Ervaring heb ik voldoende met cnc machines.
Vragen: is een natuursteenbedrijf ingeschreven onder het paritair comité bouw?
En heb je dan ook recht op een jaarlijkse getrouwheidspremie van de bouw?
Mijn broer werkt in de bouw en krijgt jaarlijks zo'n +-1650€ op zijn rekening gestort. En dan ook nog eens eindejaarspremie en vakantiegeld. De laatste twee heb ik ook maar zou graag willen werken voor een firma die je het recht heeft op de bouwpremie.
Iemand die hier meer info over heeft?
Alvast bedankt voor de respons.
Groeten,
Jeffrey
Op de site van de VDAB staat er een vacature als cnc bediener bij natuursteenbedrijf in west vlaanderen.
Ervaring heb ik voldoende met cnc machines.
Vragen: is een natuursteenbedrijf ingeschreven onder het paritair comité bouw?
En heb je dan ook recht op een jaarlijkse getrouwheidspremie van de bouw?
Mijn broer werkt in de bouw en krijgt jaarlijks zo'n +-1650€ op zijn rekening gestort. En dan ook nog eens eindejaarspremie en vakantiegeld. De laatste twee heb ik ook maar zou graag willen werken voor een firma die je het recht heeft op de bouwpremie.
Iemand die hier meer info over heeft?
Alvast bedankt voor de respons.
Groeten,
Jeffrey