nickcollyns
Legacy Member
Ik ben atm nog een bachelor aan het volgen op een hogeschool.
Maar ik ga na de zomer wel werken. Alleen zit ik met het probleem dat ik een studentenjob heb en normaalgezien heel augustus zou moeten werken.
Iemand een idee of dit - kinderbijslag of +belastingen tot gevolg kan hebben, of geldt dat gewoon als dit jaar nog jobstudent zijn en heb ik dan geen problemen?
alvast bedankt!
Maar ik ga na de zomer wel werken. Alleen zit ik met het probleem dat ik een studentenjob heb en normaalgezien heel augustus zou moeten werken.
Iemand een idee of dit - kinderbijslag of +belastingen tot gevolg kan hebben, of geldt dat gewoon als dit jaar nog jobstudent zijn en heb ik dan geen problemen?
alvast bedankt!
bedankt 