Degush
Legacy Member
Dag 9livers
Ik zit nu in het 4de jaar handel. Ik moet dus eigenlijk voor volgend jaar de keuze maken tussen volgende richting: *Boekhouden-informatica *Handel *Handel-Talen *Secetariaat-talen *Toerisme *Kantoor *Verkoop
Ik twijfelde tussen Boekhouden-informatica , en handel.
Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, dus wil graag zo veel mogelijke opties openhouden. Maar wou graag rechten doen, maar denk dat dat misschien hoog gegrepen. Dus rechtspraktijk zou haalbaarder zijn denk ik. Ondanks dat clb zei dat Rechten nog mogelijk kan zijn, na een goede inzet en motivatie.
Ik haal gemiddelde goede punten, totaal (80%-85%)
economie 85%
Mijn interesse ligt niet in economie, maar ondanks haal ik goede punten, zonder echt te leren. Aangezien het meer inzicht is. Verder ben ik veel in mijn vrije tijd bezig met informatica, en heb ik dus al een grote voorsprong op anderen, op dat vlak.
Zou graag hier meningen kunnen horen, wat na een slechte ervaring met clb, wil ik me niet meer enkel op hun advies baseren.
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik zit nu in het 4de jaar handel. Ik moet dus eigenlijk voor volgend jaar de keuze maken tussen volgende richting: *Boekhouden-informatica *Handel *Handel-Talen *Secetariaat-talen *Toerisme *Kantoor *Verkoop
Ik twijfelde tussen Boekhouden-informatica , en handel.
Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, dus wil graag zo veel mogelijke opties openhouden. Maar wou graag rechten doen, maar denk dat dat misschien hoog gegrepen. Dus rechtspraktijk zou haalbaarder zijn denk ik. Ondanks dat clb zei dat Rechten nog mogelijk kan zijn, na een goede inzet en motivatie.
Ik haal gemiddelde goede punten, totaal (80%-85%)
economie 85%
Mijn interesse ligt niet in economie, maar ondanks haal ik goede punten, zonder echt te leren. Aangezien het meer inzicht is. Verder ben ik veel in mijn vrije tijd bezig met informatica, en heb ik dus al een grote voorsprong op anderen, op dat vlak.
Zou graag hier meningen kunnen horen, wat na een slechte ervaring met clb, wil ik me niet meer enkel op hun advies baseren.
Alvast bedankt voor de reacties.
(tenzij ge natuurlijk nie slim genoeg zijt, maar tis nie dat als ne slimme gast int middelbaar handel deed dat em daarom geen rechten kan..)
. In handel is dat echt niets speciaals hoor. Handel is echt goed te vergelijken met Economie-Talen.
ad: