Sybren
Legacy Member
Hallo,
Ik ben nu 17 jaar en ben bezig aan mijn laatste jaar Latijn-Moderne Talen, als alles goed blijft gaan slaag ik wel op het einde van het jaar
. Ik ben zeer sterk in talen maar ook al heel mijn leven zot van auto's dus ik sta echt voor een dilemma.
De richting automotive management staat mij echt aan en is ook zeer aantrekkelijk qua salarispakket en dergelijke. Ben vandaag naar de SID-IN beurs geweest in Roeselare en ik kreeg te horen dat talen ook zeer belangrijk zijn in de sector en dat veel mensen al een job hebben voordat ze afstuderen. Dus automotive spreekt mij erg aan en dat is eigenlijk mijn eerste keuze. Mijn vader zegt dat het een risico is omdat dat samen met immobiliën als eerste last zal hebben van de financiële crisis die aan de gang is en misschien lang zal duren, dat bracht mij aan het twijfelen.
Logistiek management sprak mij ook wel erg aan omdat ik te horen kreeg dat er enorm veel vraag is naar expediteurs dus er zijn ook al velen die een job hebben voordat ze afstuderen. Goeie kennis van talen is in die richting natuurlijk ook nodig. Het interesseert mij ook wel maar niet zo sterk als automotive en ik moet natuurlijk ook wat in de toekomst kijken.
Dus kunnen jullie me helpen, heeft er iemand ervaring met automotive management?
En als jullie me logistiek management aanraden, in Kortrijk of in Gent dan?
Alvast bedankt
Vriendelijke groeten
Ik ben nu 17 jaar en ben bezig aan mijn laatste jaar Latijn-Moderne Talen, als alles goed blijft gaan slaag ik wel op het einde van het jaar
. Ik ben zeer sterk in talen maar ook al heel mijn leven zot van auto's dus ik sta echt voor een dilemma. De richting automotive management staat mij echt aan en is ook zeer aantrekkelijk qua salarispakket en dergelijke. Ben vandaag naar de SID-IN beurs geweest in Roeselare en ik kreeg te horen dat talen ook zeer belangrijk zijn in de sector en dat veel mensen al een job hebben voordat ze afstuderen. Dus automotive spreekt mij erg aan en dat is eigenlijk mijn eerste keuze. Mijn vader zegt dat het een risico is omdat dat samen met immobiliën als eerste last zal hebben van de financiële crisis die aan de gang is en misschien lang zal duren, dat bracht mij aan het twijfelen.
Logistiek management sprak mij ook wel erg aan omdat ik te horen kreeg dat er enorm veel vraag is naar expediteurs dus er zijn ook al velen die een job hebben voordat ze afstuderen. Goeie kennis van talen is in die richting natuurlijk ook nodig. Het interesseert mij ook wel maar niet zo sterk als automotive en ik moet natuurlijk ook wat in de toekomst kijken.
Dus kunnen jullie me helpen, heeft er iemand ervaring met automotive management?
En als jullie me logistiek management aanraden, in Kortrijk of in Gent dan?
Alvast bedankt
Vriendelijke groeten