renzz
Legacy Member
Hallo,
Ik volg op dit moment 7e jaar Integrale Veiligheid.
Dit is makkelijk, ik haal meestal + 80 procent op rapporten..
Ik ben er over aan het denken om Maatschappelijke Veiligheid op hogeschool te volgen, maar valt dit te doen?
Is het erg moeilijk, en wat houdt het in?
Krijg ik door mijn 7e jaar IV te doen vrijstellingen?
Iemand al ervaring hierover?
Wat leer je zoal?
Groeten.
Ik volg op dit moment 7e jaar Integrale Veiligheid.
Dit is makkelijk, ik haal meestal + 80 procent op rapporten..
Ik ben er over aan het denken om Maatschappelijke Veiligheid op hogeschool te volgen, maar valt dit te doen?
Is het erg moeilijk, en wat houdt het in?
Krijg ik door mijn 7e jaar IV te doen vrijstellingen?
Iemand al ervaring hierover?
Wat leer je zoal?
Groeten.