Stfz
Legacy Member
In juli ben ik afgestudeerd als bachelor geschiedenis aan de KUL. Nu ik zou ik volgend jaar graag de master bedrijfskunde volgen aan de VUB. Dit is vooral een keuze die meer job-gericht is. Ook heb ik niet echt veel zin om een Master geschiedenis te gaan volgen -zeker omdat ik eerst iets anders heb gestudeerd, waardoor ik 2 jaar achter sta in feite- en zodus een masterdiploma wil halen die me meer jobmogelijkheden geeft.
Is er iemand die ook deze master volgt of deze gevolgd heeft en kan inschatten wat ongeveer het niveau hiervan is? En of dit niet te hoog gegrepen voor een simpele afgestudeerde in geschiedenis?
Is het haalbaar het voorbereidingsprogramma (10 sp) en de master zelf te behalen in één jaar? Voor mezelf is het echt noodzakelijk om dit in één jaar te doen, aangezien ik na dat jaar een jaar naar het buitenland ga trekken.
Ik hoor graag jullie reactie!
Alvast bedankt.
Is er iemand die ook deze master volgt of deze gevolgd heeft en kan inschatten wat ongeveer het niveau hiervan is? En of dit niet te hoog gegrepen voor een simpele afgestudeerde in geschiedenis?

Is het haalbaar het voorbereidingsprogramma (10 sp) en de master zelf te behalen in één jaar? Voor mezelf is het echt noodzakelijk om dit in één jaar te doen, aangezien ik na dat jaar een jaar naar het buitenland ga trekken.
Ik hoor graag jullie reactie!
Alvast bedankt.