decimator
Legacy Member
Hallo iedereen
Momenteel zit ik in mijn 2de jaar burgerlijk ingenieur te KUL. Voor volgend semester moeten we een hoofd- en nevenrichting kiezen die we dan de komende anderhalf jaar moeten volgen. Mijn keuze is nu Elektrotechniek-werktuigkunde. Ik begin er echter steeds meer en meer aan te denken om in mijn master wiskundige ingenieurstechnieken te gaan studeren. Via elektrotechniek heb ik ook rechtstreekse toegang tot deze maar master maar er wordt wel voorkennis verwacht van de richting computerwetenschappen.
Nu vroeg ik mij af of het echt de moeite is om mijn nevenrichting werktuigkunde in te ruilen voor computerwetenschappen zodat ik een eventuele achterstand kan vermijden?
Ik hoop dat iemand die cw of wit studeert me hierbij zou kunnen helpen.
Alvast hartelijk bedankt!
Momenteel zit ik in mijn 2de jaar burgerlijk ingenieur te KUL. Voor volgend semester moeten we een hoofd- en nevenrichting kiezen die we dan de komende anderhalf jaar moeten volgen. Mijn keuze is nu Elektrotechniek-werktuigkunde. Ik begin er echter steeds meer en meer aan te denken om in mijn master wiskundige ingenieurstechnieken te gaan studeren. Via elektrotechniek heb ik ook rechtstreekse toegang tot deze maar master maar er wordt wel voorkennis verwacht van de richting computerwetenschappen.
Nu vroeg ik mij af of het echt de moeite is om mijn nevenrichting werktuigkunde in te ruilen voor computerwetenschappen zodat ik een eventuele achterstand kan vermijden?
Ik hoop dat iemand die cw of wit studeert me hierbij zou kunnen helpen.
Alvast hartelijk bedankt!