stienoo
Legacy Member
Ik volg al 9 jaar les slagwerk aan het conservatorium in Leuven maar na al die jaren was ik aan het twijfelen of ik eventueel zou stoppen.
De hele opleiding duurt 10 of 11 jaar (indien het laatste jaar gesplitst wordt) dus nu stoppen zou in zekere zin zonde zijn.
Hierbij kwam de discussie op gang of het diploma dat je hiermee haalt enige waarde heeft.
En dan bedoel ik niet om later verder te gaan in de muziek-wereld maar gewoon om op je cv te zetten.
Sommigen beweerden van wel (laat zien dat je je voor iets kan inzetten ed) en sommigen van niet.
Zijn hier mensen die zelf personeel moeten aannemen en is het voor jullie dan een meerwaarde als iemand kan zeggen dat hij een diploma deeltijds kunst-onderwijs heeft?
btw, ik heb besloten om verder te doen maar mijn laatste jaar in twee te splitsen aangezien ik volgend jaar met ingenieur studies begin.
De hele opleiding duurt 10 of 11 jaar (indien het laatste jaar gesplitst wordt) dus nu stoppen zou in zekere zin zonde zijn.
Hierbij kwam de discussie op gang of het diploma dat je hiermee haalt enige waarde heeft.
En dan bedoel ik niet om later verder te gaan in de muziek-wereld maar gewoon om op je cv te zetten.
Sommigen beweerden van wel (laat zien dat je je voor iets kan inzetten ed) en sommigen van niet.
Zijn hier mensen die zelf personeel moeten aannemen en is het voor jullie dan een meerwaarde als iemand kan zeggen dat hij een diploma deeltijds kunst-onderwijs heeft?
btw, ik heb besloten om verder te doen maar mijn laatste jaar in twee te splitsen aangezien ik volgend jaar met ingenieur studies begin.