MaDe
Legacy Member
Hi iedereen,
Ik ben dit jaar afgestudeerd als bachelor Elektronica-ICT afstudeerrichting ICT aan het KaHo Sint-Lieven.
Nu zou ik graag nog even verder studeren, omdat ik voel dat ik nog niet rijp ben te gaan werken (ja, dat kan) en om men kennis nog te verbreden.
Ik haalde wel redelijke punten in mijn richting maar ik ben bijna 100% zeker dat een Master (bv. Industrieel Ing. Elo-ICT) te zwaar zal zijn voor me. Dus nu ben ik op zoek naar een bachelor waarnaar ik kan schakelen (dus liefst max. 2 jaar).
Ik had al de richting crossmedia ontwerp gezien aan Artevelde hogeschool. Maar ik had graag geweten of er nog mogelijkheden zijn. (Liefst regio Gent of West-Vlaanderen). Ik ben geïnteresseerd in alle met computers, design maar zeker ook marketing of iets in die aard.
TLDR versie:
- BaNaBa (Na ICT)
- Max 2 jaar
- Gent
- Richting ICT, marketing, design, ...
Alle voorstellen zijn welkom. Hoe meer hoe beter.
Hopelijk kunnen jullie me helpen,
Alvast bedankt!
Ik ben dit jaar afgestudeerd als bachelor Elektronica-ICT afstudeerrichting ICT aan het KaHo Sint-Lieven.
Nu zou ik graag nog even verder studeren, omdat ik voel dat ik nog niet rijp ben te gaan werken (ja, dat kan) en om men kennis nog te verbreden.
Ik haalde wel redelijke punten in mijn richting maar ik ben bijna 100% zeker dat een Master (bv. Industrieel Ing. Elo-ICT) te zwaar zal zijn voor me. Dus nu ben ik op zoek naar een bachelor waarnaar ik kan schakelen (dus liefst max. 2 jaar).
Ik had al de richting crossmedia ontwerp gezien aan Artevelde hogeschool. Maar ik had graag geweten of er nog mogelijkheden zijn. (Liefst regio Gent of West-Vlaanderen). Ik ben geïnteresseerd in alle met computers, design maar zeker ook marketing of iets in die aard.
TLDR versie:
- BaNaBa (Na ICT)
- Max 2 jaar
- Gent
- Richting ICT, marketing, design, ...
Alle voorstellen zijn welkom. Hoe meer hoe beter.
Hopelijk kunnen jullie me helpen,
Alvast bedankt!