Archief - Na hogeschool naar Buiteland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kashif

Legacy Member
Kan ik na het afstuderen in de richting accoountancy
ik het buiteland werken India,Pakistan China enz ?

Sonina

Legacy Member
Zeker. Je kan nu ook al gerust vertrekken hoor..

Misschien moet je je vraag iets duidelijker formuleren? Of eigenlijk gewoon een deftige vraag stellen?

Naradia

Legacy Member
Hopelijk moede geen examen Nederlands meer afleggen voor ge afgestudeerd zijt ;)

Satkan

Legacy Member
Je kan dit wel, kan altijd.
De vraag is, welke meerwaarde zou jij zijn T.O.V. iemand van daar?
(Lonen liggen ook véél lager in bovenstaande landen neem ik aan.)

Edit : Zou je niet eerst maken dat je die hogeschool eerst afmaakt, en dan pas aan deze dingen denkt?
Ik zie net dat je op dit moment nog in B7 kantoor zit.

McShorty

Legacy Member
TiBasco zei:
hah gene probleeeem wwe maake ammelaal well es articureelfoute hee

Gij ze ook ni van de slimste psies he, articuleren heeft niks me schrijven te maken...:doh:

h0pje

Legacy Member
McShorty zei:
Gij ze ook ni van de slimste psies he, articuleren heeft niks me schrijven te maken...:doh:

De ironie droop er toch vanaf?

Ikkina zei:
Stop eens met die jongen uit te lachen :-/.

Welkom op 9lives :p

Niets houdt je tegen om na je diploma naar het buitenland te vertrekken. Alleen is het in sommige landen nogal moeilijk om binnen te raken als je geen vooruitzicht hebt op een vaste job. Sommige landen hebben letterlijk lijsten met welke diploma's binnen mogen (onder bepaald visum) en welke niet.

kashif

Legacy Member
ok Ik ga eerst Verder studeren daarna ga ik er over na denken


~~~~~~~~~~~~ TOPIC CLOSED ~~~~~~~~~~

Flawless

Legacy Member
Als gij het tot het midden van het 2e semester overleeft geef ik u mijn laptop.

JasonC

Legacy Member
Flawless zei:
Als gij het tot het midden van het 2e semester overleeft geef ik u mijn laptop.

Wtf, gij kent die persoon niet eens, en uw oordeel is al direct dat hij/zij niet kan slagen in datgene dat die wilt doen?

Wavoor zielig ventje zijt gij eigenlijk? :ironic:

curlbro

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Wtf, gij kent die persoon niet eens, en uw oordeel is al direct dat hij/zij niet kan slagen in datgene dat die wilt doen?

Wavoor zielig ventje zijt gij eigenlijk? :ironic:
Ik geef hem nochtans 100% gelijk, aan de taalkennis van de OP is het een kansloos geval.

Ik vind u eerder zielig voor iemand onterecht proberen zwart te maken.

Dark.Magician01

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Wtf, gij kent die persoon niet eens, en uw oordeel is al direct dat hij/zij niet kan slagen in datgene dat die wilt doen?

Wavoor zielig ventje zijt gij eigenlijk? :ironic:

Amai, uw Nederlands is zelfs verontrustend belabberd zeg! Bijlange niet slechter als de TS, maar enigszins niet beter dan de meeste 9livers hier.
Scheer je weg, k*tkop!

Conservatieve ingesteldheid

Hiapoe

Neefje van NP

Flawless

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Wtf, gij kent die persoon niet eens, en uw oordeel is al direct dat hij/zij niet kan slagen in datgene dat die wilt doen?

Wavoor zielig ventje zijt gij eigenlijk? :ironic:

Hij zit in Kantoor en is het Nederlands amper machtig, op basis daarvan concludeer ik dat hij hard gaat buizen voor de opleiding Accountacy.

Harde realiteit, welcome to the real world, als dat van mij een zieligaard maakt. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan