dOmme zEbra
Legacy Member
Ik heb een vraagje over de nieuwe vakantieregeling. Je zou je vakantiedagen niet meer moeten opbouwen gedurende het jaar, maar er meteen recht op hebben. Ik vraag me nu af of ik hier recht op heb.
Mijn situatie:
Ik ben sinds juni 2011 afgestudeerd. Pas in februari 2012 ben ik beginnen werken (voltijds) bij een firma in Brussel. Ik heb geen recht op jeugdvakantie en werk nu ongeveer een 4-tal maanden. Heb ik al recht op betaalde vakantie? Of geld de nieuwe regelgeving enkel voor mensen die nu pas beginnen werken?
Alvast bedankt
Mijn situatie:
Ik ben sinds juni 2011 afgestudeerd. Pas in februari 2012 ben ik beginnen werken (voltijds) bij een firma in Brussel. Ik heb geen recht op jeugdvakantie en werk nu ongeveer een 4-tal maanden. Heb ik al recht op betaalde vakantie? Of geld de nieuwe regelgeving enkel voor mensen die nu pas beginnen werken?
Alvast bedankt