kmhouben
Legacy Member
Hoi,
ik doe onderzoek aan de Universiteit Maastricht en ben op zoek naar mensen die willen deelnemen aan mijn studie naar alcoholgebruik. Het onderzoek loopt volledig via het internet, en bestaat uit enkele vragenlijsten en taken die betrekking hebben op het drinken van alcohol. In totaal duurt het onderzoek ongeveer 30 minuten. Onder de eerste honderd deelnemers aan dit onderzoek zullen 4 cadeaucheques van 25€ verloot worden en 1 iPod Nano 8GB. Ik heb nog veel deelnemers nodig, misschien heb jij wel interesse?
Voor meer informatie of om deel te nemen aan het onderzoek:
https://www.emium.nl/soto/gng
ik doe onderzoek aan de Universiteit Maastricht en ben op zoek naar mensen die willen deelnemen aan mijn studie naar alcoholgebruik. Het onderzoek loopt volledig via het internet, en bestaat uit enkele vragenlijsten en taken die betrekking hebben op het drinken van alcohol. In totaal duurt het onderzoek ongeveer 30 minuten. Onder de eerste honderd deelnemers aan dit onderzoek zullen 4 cadeaucheques van 25€ verloot worden en 1 iPod Nano 8GB. Ik heb nog veel deelnemers nodig, misschien heb jij wel interesse?
Voor meer informatie of om deel te nemen aan het onderzoek:
https://www.emium.nl/soto/gng



ad:
. Pasop hoor, kan zijn dat je eerlijk bent, maar ik ben gewoon van nature wantrouwend