Archief - onderzoek alcoholgebruik

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kmhouben

Legacy Member
Hoi,

ik doe onderzoek aan de Universiteit Maastricht en ben op zoek naar mensen die willen deelnemen aan mijn studie naar alcoholgebruik. Het onderzoek loopt volledig via het internet, en bestaat uit enkele vragenlijsten en taken die betrekking hebben op het drinken van alcohol. In totaal duurt het onderzoek ongeveer 30 minuten. Onder de eerste honderd deelnemers aan dit onderzoek zullen 4 cadeaucheques van 25€ verloot worden en 1 iPod Nano 8GB. Ik heb nog veel deelnemers nodig, misschien heb jij wel interesse?

Voor meer informatie of om deel te nemen aan het onderzoek:
https://www.emium.nl/soto/gng

Boterkoek

Legacy Member
Bij gedeelte 3 blijft ie hangen. Er blijft 'taak word geladen' op staan.:)

Put_met_keren

Legacy Member
"Uit de scores op de vragenlijsten kunnen we opmaken dat u helaas niet aan de voorwaarden voldoet om aan dit onderzoek mee te doen. Heeft u nog vragen, neem dan contact op met Maastricht University
Deze pagina kan nu gesloten worden."

Ik drink precies niet genoeg :p

sneax

Legacy Member
alles gedaan!

er zijn twee mogelijkheden als ge nt moogt meedoen denk ik: ofwel drinkt ge ni genoeg, ofwel is uw nederlands niet goed genoeg

Rage

Legacy Member
Mij lijkt het dom om mensen uit te sluiten als er prijzen te winnen vallen. Mss doen ze het opnieuw met fake antwoorden om kans te maken voor de prijzen, en dan is uw enquete om zeep?

Riverdale27

Legacy Member
Als je hier een foto post van de prijzen, dan vul ik je enquête in. Want ik ken dat, van die enquêtes op fora met mooie prijzen ;). Pasop hoor, kan zijn dat je eerlijk bent, maar ik ben gewoon van nature wantrouwend ;).

kmhouben

Legacy Member
Voor degenen die werden uitgesloten: sorry, maar we moeten jammer genoeg selecteren op een aantal dingen om de juiste doelgroep te bereiken. Dat is vervelend, maar helaas noodzakelijk...

Het registeren doen we zodat we je een uitnodiging kunnen sturen voor de laatste korte vragenlijst een week later (als reminder). Verder doen we niets met je registratiegegevens en we zullen je zeker niet verder lastigvallen in de toekomst. Die gegevens worden verwijderd zodra de studie klaar is.

En dan wat de prijzen betreft, die worden absoluut uitgeloot zoals beloofd. Het gaat om cadeaucheques van 25euro en een ipod nano. Sowieso ontvangt iedereen nog een email zodra de studie is afgelopen waarin wat meer informatie over het onderzoek wordt gegeven en waarin dan ook wordt vermeld of je wel of niet gewonnen hebt.

In elk geval erg bedankt aan iedereen die al heeft meegewerkt aan het onderzoek!

Alexat

Legacy Member
kunt ge uitleggen waarom we 20 minuten lang naar lege en volle glazen moeten staren..? :unsure: heb em wel afgewerkt :p

Dragonix

Legacy Member
moet ik echt een login maken om aan de enquete te kunne deelneme :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan