echellon
Legacy Member
Nu ben ik reeds een paar maanden jobstudent bij een restaurant
Men contract loopt tot begin februari ergens maar ik zou graag ontslag nemen omdat ik meer dan 20+ uren doe in de week op een contract waar staat "gemiddeld 10 uur" en enkel 's avonds.
Het begint wat moeilijk te worden met mijn studies en blok enzo, nu is mijn vraag:
Ik heb een opzegtermijn van 3 dagen, moet ik deze 3 dagen ook effectief komen opdagen of niet?
Men contract loopt tot begin februari ergens maar ik zou graag ontslag nemen omdat ik meer dan 20+ uren doe in de week op een contract waar staat "gemiddeld 10 uur" en enkel 's avonds.
Het begint wat moeilijk te worden met mijn studies en blok enzo, nu is mijn vraag:
Ik heb een opzegtermijn van 3 dagen, moet ik deze 3 dagen ook effectief komen opdagen of niet?