jster
Legacy Member
Hallo,
Ik zit met een vraag:
Ik kom momenteel terug uit zwangerschapverlof (moet maandag beginnen normaal). Nu krijg ik een mail vandaag om langs te komen voor een gesprek waarin me medegedeeld wordt dat ik ontslagen zal worden.
Nu zeggen ze, dat ze op de hoogte zijn dat ik in de beschermde periode zit, maar dat ze het niet zien zitten om 9 maanden uit te betalen.
Zij stellen voor om: volgende maand niet te komen werken maar wel betaald te worden en me dan zogezegd 3 maanden opzeg uit te betalen.
Zodoende ik dus 1 maand thuis mag blijven terwijl betaald + 3 maanden ontslagpremie.
Heb gezegd dit te bekijken.
nu heb ik van dit alles niets op papier.
Wat kan ik doen? Zij zijn normaal toch verplicht om die 9 maanden te betalen (zijn 6 maanden boete wegens in de 'beschermde periode' + 3 maand ontslagpremie)
Misschien kan iemand hier iets meer over zeggen?
JPV misschien?
Ik zit met een vraag:
Ik kom momenteel terug uit zwangerschapverlof (moet maandag beginnen normaal). Nu krijg ik een mail vandaag om langs te komen voor een gesprek waarin me medegedeeld wordt dat ik ontslagen zal worden.
Nu zeggen ze, dat ze op de hoogte zijn dat ik in de beschermde periode zit, maar dat ze het niet zien zitten om 9 maanden uit te betalen.
Zij stellen voor om: volgende maand niet te komen werken maar wel betaald te worden en me dan zogezegd 3 maanden opzeg uit te betalen.
Zodoende ik dus 1 maand thuis mag blijven terwijl betaald + 3 maanden ontslagpremie.
Heb gezegd dit te bekijken.
nu heb ik van dit alles niets op papier.
Wat kan ik doen? Zij zijn normaal toch verplicht om die 9 maanden te betalen (zijn 6 maanden boete wegens in de 'beschermde periode' + 3 maand ontslagpremie)
Misschien kan iemand hier iets meer over zeggen?
JPV misschien?
. Sowieso wél gaan werken mocht je binnenkort al terug moeten beginnen.