ikzelf ben ms ook van plan om deze opleiding te volgen,
ben net afgestudeerd burgerlijk ingenieur bouwkunde en zal ws nog wat tijd hebben na mijn werkuren (verkort traject)
is het inderdaad waar dat er een overaanbod is/ is het nog de moeite om dit te doen?
alvast dank