Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:M'n zus heeft dat een half jaar gedaan. Wat wil je weten?
Batiatus zei:'Moeilijkheidsgraad' (beetje subjectief natuurlijk, voor iedereen is de moeilijkheidsgraad anders), hoe verlopen de vakken? Veel theorie enzo? Veel taken, .. ?
En hoe komt het dat ze ermee gestopt is (als ik dat mag vragen natuurlijk)
Ook evenveel les als andere opleidingen op de hogeschool, dus praktisch fulltime.glashelder zei:Voor haar zal het een beetje te moeilijk geweest zijn. Ze heeft nog geblokt, maar vlak voor de examens begonnen is ze gestopt. Ze is gewoon beginnen flippen in de blok, het was te veel op een te korte tijd (vooral anatomie). Nu doet ze orthopedagogie en dat verloopt wel goed hoor, dus het is inderdaad gewoon verschillend. Oh ja, nog een andere reden dat ze gestopt is, is dat ze het te lang vond duren voor ze zich echt zou kunnen specialiseren. Zij wou graag iets doen op de afdeling neonatologie, maar daarvoor moest ze eerst verplichte vakken hebben over bijvoorbeeld ook geriatrie, en ook stages doen in die richting (pin me daar niet op vast). Het was pas in het laatste jaar dat ze echt zou mogen kiezen hebben, geloof ik, en dat vond ze eigenlijk een vrij lange, algemene periode.
Wat ik nog weet is dat ze direct al van 't eerste semester stage had, wat ik heel vroeg vond. Dat was ook direct 3 weken of een maand of zo. Dat vond ze wel tof en op haar stageplaats vonden ze haar ook goed bezig. Maar het was net iets te hoog gegrepen, denk ik. Voor zover ik me herinner vond ik het ook altijd rare regelingen allemaal, met vakken waarvoor ze na de herfstvakantie al examens had (2) en ook jaarvakken en zo. Het was niet echt overzichtelijk, voor mijOok evenveel les als andere opleidingen op de hogeschool, dus praktisch fulltime.
Ze is hier nu net niet meer, maar ik zal die andere dingen anders eens vragen als ik ze zie. Haar beste vriendin is wel blijven verder doen, die zit nu in haar laatste jaar in 't KHBO, misschien kan ik eens vragen of je haar mag contacteren.
. Vorige keer te weinig geinformeerd bij de studiekeuze die ik nu doe, en dat wil ik niet nog eens meemaken
.Batiatus zei:Dat zou wel handig zijn! Alvast bedankt. Vorige keer te weinig geinformeerd bij de studiekeuze die ik nu doe, en dat wil ik niet nog eens meemaken
.
glashelder zei:Hai, heb het net even gevraagd aan m'n zus. In haar halfjaar had ze alleen maar een groepstaak, maar vooral in het derde jaar is het zwaar. Je moet dan school, stage en je eindwerk combineren. Verder vond zij "al die" wetenschappelijke dingen wel moeilijk, maar sommige vakken ook minder moeilijk. En sommige vakken zijn in kleinere lokalen (gewone leslokalen, zeg maar) in kleinere groepen, en andere vakken in grote aula's, alleen hoorcollege. En af en toe ook praktijkdingen.
Ze gaat vragen aan haar vriendin of je haar mag contacteren, maar die zit net in haar derde jaar en heeft het heel druk met haar eindwerk, dus 'k weet niet hoe snel dat zal gaan.