Elien_
Legacy Member
Hallo,
Schooljaar 2010-2011 ging ik studeren aan de hogeschool, heb dat jaar nog afgemaakt maar heb mijn herexamens niet meer meegedaan.
Ik ben toen gaan werken maar wil nu, schooljaar 2012-2013 opnieuw gaan studeren, maar wel een andere richting en andere school.
Nu is mijn vraag: kan dit gewoon? Of zijn er speciale voorwaarden ofzo?
Ik hoor het graag!
Grtz!
Schooljaar 2010-2011 ging ik studeren aan de hogeschool, heb dat jaar nog afgemaakt maar heb mijn herexamens niet meer meegedaan.
Ik ben toen gaan werken maar wil nu, schooljaar 2012-2013 opnieuw gaan studeren, maar wel een andere richting en andere school.
Nu is mijn vraag: kan dit gewoon? Of zijn er speciale voorwaarden ofzo?
Ik hoor het graag!
Grtz!
. als je er toen al voor 10sp door was, zijn er nu nog maar 50sp dubbel terug te krijgen)

