Appeltaartje
Legacy Member
Heyhey,
Ik mag volgende week op gesprek bij Eandis voor een functie als administratief medewerker (allezja iets in den aard). Ze werken daar blijkbaar met een ploegensysteem. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Als administratief bediende (geen callcenter ofzo) zal dat nu wel niet over dag en nacht gaan veronderstel ik
Thanks
Ik mag volgende week op gesprek bij Eandis voor een functie als administratief medewerker (allezja iets in den aard). Ze werken daar blijkbaar met een ploegensysteem. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Als administratief bediende (geen callcenter ofzo) zal dat nu wel niet over dag en nacht gaan veronderstel ik

Thanks