xfxxl
Legacy Member
hey iedereen
Iedereen kent Microsoft office Powerpoint, maar zijn er nog enkele andere programmas om presentaties te geven op een mooie manier?
Er bestaat ééntje genaamd: Prezi ( met mooie effecten en grafisch) maar het lijkt meer mooi dan professioneel.
Dus mijn vraag, kennen jullie nog andere programmas voor presentaties of is Office / Prezi beste?
Iedereen kent Microsoft office Powerpoint, maar zijn er nog enkele andere programmas om presentaties te geven op een mooie manier?
Er bestaat ééntje genaamd: Prezi ( met mooie effecten en grafisch) maar het lijkt meer mooi dan professioneel.
Dus mijn vraag, kennen jullie nog andere programmas voor presentaties of is Office / Prezi beste?


