dnroll
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik werk sinds 2 maand bij volvo trucks in gent maar ik zit met een erg groot probleem.
Ik had al een jaar geleden(rondreis door amerika, veel boekingwerk) een reis geboekt met 3 vrienden. We hebben elk rond de 2500 euro betaald, maar hebben geen anulatieverzekring voor alles behalve het vliegtuigticket( dit beslaat maar 500 euro van de 2500).
Nu ben ik dus beginnen werken, maar bij volvo kan je zelf dus je vakantie niet kiezen. Ik zit dus met een probleem. De reis is van 1 april tot 15 april.
Mij ziek melden lijkt mij te gevaarlijk door de arbeidsgeneesheer die langs kan komen.
Heeft iemand andere mogelijkheden? Anuleren is geen optie want dan ben ik ja 10000 euro kwijt want dan moet ik iedreen zijn stuk terug betalen.
Ik wil natuurlijk in tijden zoals dit mijn werk niet kwijt geraken. Ik ben nog maar 19 dus kan wel nog aan ander werk geraken, maar ik ben blij waar ik nu ben.
Hoop dat iemand kan helpen.
Mvg
Ik werk sinds 2 maand bij volvo trucks in gent maar ik zit met een erg groot probleem.
Ik had al een jaar geleden(rondreis door amerika, veel boekingwerk) een reis geboekt met 3 vrienden. We hebben elk rond de 2500 euro betaald, maar hebben geen anulatieverzekring voor alles behalve het vliegtuigticket( dit beslaat maar 500 euro van de 2500).
Nu ben ik dus beginnen werken, maar bij volvo kan je zelf dus je vakantie niet kiezen. Ik zit dus met een probleem. De reis is van 1 april tot 15 april.
Mij ziek melden lijkt mij te gevaarlijk door de arbeidsgeneesheer die langs kan komen.
Heeft iemand andere mogelijkheden? Anuleren is geen optie want dan ben ik ja 10000 euro kwijt want dan moet ik iedreen zijn stuk terug betalen.
Ik wil natuurlijk in tijden zoals dit mijn werk niet kwijt geraken. Ik ben nog maar 19 dus kan wel nog aan ander werk geraken, maar ik ben blij waar ik nu ben.
Hoop dat iemand kan helpen.
Mvg

