punzoow
Legacy Member
Ik ben reeds afgestudeerd in het secundair onderwijs in elektromechanica.. Aagezien dit een doorstromingsrichting is ben ik aan twijfelen over mijn mogenlijkheden volgend jaar. Ik ga voor een professionele bachelor maar ben aan het twijfelen tussen elektronca ict of elektromechanica.
Mijn vraag hierbij is, welke van de 2 heeft het hoogste startloon, en bij welke is er meer werkzekerheid. Een bijkomende vraag is ook bij welke van de 2 het hoogste toploon kan bereikt worden.
Alvast bedankt!
Mijn vraag hierbij is, welke van de 2 heeft het hoogste startloon, en bij welke is er meer werkzekerheid. Een bijkomende vraag is ook bij welke van de 2 het hoogste toploon kan bereikt worden.
Alvast bedankt!