Rooss
Legacy Member
Hallo iedereen
Ik heb jullie raad nodig.
Ik zit in mijn laatste jaar rechtspraktijk - Tax & Finance en loop momenteel stage bij Ernst & Young tot en met juni. In juni ben ik afgestudeerd en zou ik aan het werk willen gaan. Deze week hebben ze me gevraagd of ik langer zou willen blijven en als student twee maanden bij EY te werken. Nu ben ik aan het twijfelen want eigenlijk zou ik liever meteen ergens vast beginnen, maar aan de andere kant is het misschien wel goed om die ervaring op te doen. Ik weet niet of er daarna mogelijkheid is voor mij om te blijven, maar dat kan natuurlijk wel.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb jullie raad nodig.
Ik zit in mijn laatste jaar rechtspraktijk - Tax & Finance en loop momenteel stage bij Ernst & Young tot en met juni. In juni ben ik afgestudeerd en zou ik aan het werk willen gaan. Deze week hebben ze me gevraagd of ik langer zou willen blijven en als student twee maanden bij EY te werken. Nu ben ik aan het twijfelen want eigenlijk zou ik liever meteen ergens vast beginnen, maar aan de andere kant is het misschien wel goed om die ervaring op te doen. Ik weet niet of er daarna mogelijkheid is voor mij om te blijven, maar dat kan natuurlijk wel.
Wat zouden jullie doen?
Nothing to lose zou 'k zegge. Tis ni alsof bedrijve enkel in juli en augustus mensen zoeken ze.