Samko
Legacy Member
Hey,
ik werk momenteel 6 maand als first line support, en de uitdaging is er voor mij een beetje af aan het gaan. Nu wordt er bij ons ook ( bijna alles) in SAP gedaan, dus krijg ik wekelijks hier ook redelijk wat calls over, waar het probleem geanalyseerd moet worden ( gaande van ABAP naar procurement portal, bedrijfsprocessen e.d), voordat we het naar een speciaal SAP team sturen.
Ben hier wel redelijk geintresseerd in ( en blijkt dat het nog redelijk goed verdient ook..)
Iemand dat hier al cursussen over gevolgd heeft? de cursussen via SAP zelf zijn onbetaalbaar voor de normale persoon als ik het zo bekijk, en als ik dan andere google ( als voorbeeld : OPLEIDING SAP / BASIS | Opleiding Programming | Opleidingscentrum informatica antwerpen )is het voor gewoon SAP te kunnen gebruiken.
ik werk momenteel 6 maand als first line support, en de uitdaging is er voor mij een beetje af aan het gaan. Nu wordt er bij ons ook ( bijna alles) in SAP gedaan, dus krijg ik wekelijks hier ook redelijk wat calls over, waar het probleem geanalyseerd moet worden ( gaande van ABAP naar procurement portal, bedrijfsprocessen e.d), voordat we het naar een speciaal SAP team sturen.
Ben hier wel redelijk geintresseerd in ( en blijkt dat het nog redelijk goed verdient ook..)
Iemand dat hier al cursussen over gevolgd heeft? de cursussen via SAP zelf zijn onbetaalbaar voor de normale persoon als ik het zo bekijk, en als ik dan andere google ( als voorbeeld : OPLEIDING SAP / BASIS | Opleiding Programming | Opleidingscentrum informatica antwerpen )is het voor gewoon SAP te kunnen gebruiken.
Snap niet hoe ge u daar wilt in specialiseren.