Claron
Legacy Member
Hoi ,
Zijn er hiermensen die al eens gebruik gemaakt hebben van tijdskrediet .
Hoeveel hebben jullie moeten inleveren op jullie netto maandelijks inkomsten ?
Ik heb hier eigenlijk geen verstand van , maar trek je dan een werkloosheidsvergoeding + nog een bijkomstige vergoeding of hoe zit dat nu juist ?
Zijn er hiermensen die al eens gebruik gemaakt hebben van tijdskrediet .
Hoeveel hebben jullie moeten inleveren op jullie netto maandelijks inkomsten ?
Ik heb hier eigenlijk geen verstand van , maar trek je dan een werkloosheidsvergoeding + nog een bijkomstige vergoeding of hoe zit dat nu juist ?