Nogchistallion
Legacy Member
Hallo iedereen. Sommigen zeggen dat als je een burgerlijk architect wil worden dat je unief moet volgen in plaats van hogeschool. Als je je diploma hebt voor hogeschool architectuur, kun je een gewone architect worden. Voor burgerlijk architect is het unief. Is dat waar? Wat is het verschil tussen die twee? Kun je gewoon huizen bouwen en geen bedrijven of wolkenkrabbers als je een gewone architect bent? Terwijl da wel het geval is bij burgerlijke archiecten? Of kun je als een gewone architect toch wel hoge gebouwen maken zoals bedrijven??
