SavaB
Legacy Member
Twee kameraden van mij werkt momenteel bij het bedrijf waar ik ook werk. Ze zijn aangenomen met een tijdelijk contract van 6 maanden, welk verloopt op 31 december.
Deze week is beslist om hen een tweede contract van nogmaals 6 maanden aan te bieden (dus van 1 januari tot 30 juni).
De eerste persoon had daarvoor elders een contract van 5 maanden (dus in totaal 11 maanden gewerkt dit jaar). Hij is ouder dan 25 jaar.
De tweede persoon heeft voordien nog niet gewerkt, maar hij studeerde nog. Hij is jonger dan 25 jaar.
Weet iemand hoe het precies zit met hun vakantiedagen? Omdat dit gaat over verschillende contracten verspreid over halve jaren, geraken we daar niet goed aan uit. En de secretaresse die dit normaal kan nakijken is momenteel op vakantie.
Deze week is beslist om hen een tweede contract van nogmaals 6 maanden aan te bieden (dus van 1 januari tot 30 juni).
De eerste persoon had daarvoor elders een contract van 5 maanden (dus in totaal 11 maanden gewerkt dit jaar). Hij is ouder dan 25 jaar.
De tweede persoon heeft voordien nog niet gewerkt, maar hij studeerde nog. Hij is jonger dan 25 jaar.
Weet iemand hoe het precies zit met hun vakantiedagen? Omdat dit gaat over verschillende contracten verspreid over halve jaren, geraken we daar niet goed aan uit. En de secretaresse die dit normaal kan nakijken is momenteel op vakantie.