Homer1708
Legacy Member
Hallo,
Ik ben nu 14 en in augustus word ik 15 (ik zit dus in het 3de middelbaar)
Ik zou graag vakantiejob doen, maar ik weet niet of dit gaat lukken met mijn leeftijd.
Ik heb al ergens gelezen dat je vakantiejob mag doen in het jaar dat je 15 wordt én als je in het derde middelbaar zit.
Klopt dit? En hoe gaat dat eigenlijk allemaal in zijn werk?
Grtz Jeroen
Ik ben nu 14 en in augustus word ik 15 (ik zit dus in het 3de middelbaar)
Ik zou graag vakantiejob doen, maar ik weet niet of dit gaat lukken met mijn leeftijd.
Ik heb al ergens gelezen dat je vakantiejob mag doen in het jaar dat je 15 wordt én als je in het derde middelbaar zit.
Klopt dit? En hoe gaat dat eigenlijk allemaal in zijn werk?
Grtz Jeroen
