sl1th
Legacy Member
beste,,
ik heb sinds begin 2010 een vast contract als telecom installateur, ja bij belgacom..
nu zit het zo, ik kan ergens anders beginnen maar ik zou eerst als interiem moeten starten en zeker een vast contract krijgen( zeggen ze )
maar stel dat dit niet zo is en ik wordt ontslagen na een maand ofzo..
heb ik dan recht op een uitkering? want wil niet zonder loon vallen aangezien er rekeningen betaald moeten worden..
alvast bedankt
ik heb sinds begin 2010 een vast contract als telecom installateur, ja bij belgacom..
nu zit het zo, ik kan ergens anders beginnen maar ik zou eerst als interiem moeten starten en zeker een vast contract krijgen( zeggen ze )
maar stel dat dit niet zo is en ik wordt ontslagen na een maand ofzo..
heb ik dan recht op een uitkering? want wil niet zonder loon vallen aangezien er rekeningen betaald moeten worden..
alvast bedankt