Archief - Veiligheid, bewakingsagent studies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Georgio

Legacy Member
hey allemaal,
ben nieuw op deze forum maar had is een vraagje.

Om bewakingsagent of iets dat ook te maken heeft met 'veiligheid', zou je daar een opleiding voor
moeten volgen of zou het ook mogelijk zijn om dit in het secundair onderwijs
te volgen?

Als iemand er iets over weet, post maar op deze thread.

grts

Taella11

Legacy Member
Mijn zus haar vriend studeert hiervoor,
zal even navragen ;)

en ik denk dat hij dat volgt in secundair,
ik denk da hij zijn 7de doet --> specialisatie ...

Satkan

Legacy Member
Je hebt een speciale richting hiervoor, alhoewel dat vele deze volgen om iets "hoger" te grijpen dan "portier/lijfwacht/bodyguard".
(Ik heb het hier over Politie / Brandweer.)

Deze heet SeNSe7 Veiligheid.
(rscaboy was me voor)

Trouwens, zet wat meer info in je titel, in dit forum verwachten we dat.

hashtag

Legacy Member
Ik denk dat ge het wat te spectaculair zoekt met uw lijfwacht-ideeën ::)

Georgio

Legacy Member
@taella11:
Thanks man, indien je dit kan vragen aan jou zus haar vriend stuur mij maar een privéberichtje aub.

@thecoon:
bedankt voor je antwoord heb je misschien meer informatie over "D.A.S."

@maxdevis:
thanks, ik ga het even bekijken.

@rscaboy:
bedankt, maar dat is alleen het 7de jaar, zijn er dan nog andere studies die je kan
volgen in het secundair vanaf het 1ste tot het 6de, wat moet je dan volgen?

@satkan:
bedankt, zal er meer info aan toevoegen maar dat is slechts alleen het 7de jaar, wat kan ik dan volgen in het secundair 1e, 2e of 3e graad?

@gazmask:
moet niet persee een lijfwacht zijn, gewoon iets dat met veiligheid enz.. te maken heeft.
grtjs :D

thecoon

Legacy Member
Georgio zei:
@taella11:
Thanks man, indien je dit kan vragen aan jou zus haar vriend stuur mij maar een privéberichtje aub.

@thecoon:
bedankt voor je antwoord heb je misschien meer informatie over "D.A.S."

@maxdevis:
thanks, ik ga het even bekijken.

@rscaboy:
bedankt, maar dat is alleen het 7de jaar, zijn er dan nog andere studies die je kan
volgen in het secundair vanaf het 1ste tot het 6de, wat moet je dan volgen?

@satkan:
bedankt, zal er meer info aan toevoegen maar dat is slechts alleen het 7de jaar, wat kan ik dan volgen in het secundair 1e, 2e of 3e graad?

@gazmask:
moet niet persee een lijfwacht zijn, gewoon iets dat met veiligheid enz.. te maken heeft.
grtjs :D



D.A.S. | Para Commando, ParaCdo, ParaCommando.com
Vraagje over betekenis D A S | Para Commando, ParaCdo, ParaCommando.com
Détachement d

Pariah

Legacy Member
normaal bieden ze bij securitas ofzo gratis opleidingen aan voor werklozen. Dus ik denk niet echt dat je daarvoor bep. studies voor nodig hebt.

Insanitarium

Legacy Member
Ge kunt bewakingsagent worden door het volgen van een specifieke opleiding hiervoor.
Deze zijn streng gereglementeerd, en deze kunt ge volgen:
- ofwel bij de onderneming zelf
- ofwel extern, ik denk dat Syntra dat wel aanbiedt

Bewaking != beveiliging.

goingfor2nd

Legacy Member
Insanitarium zei:
Bewaking != beveiliging.

Dit dus. Zoek wat meer info op het internet. Ikzelf ben bewakingsagent en de basisopleiding hiervoor kan je gewoon bij Securitas of G4S volgen terwijl je ervoor betaald wordt. Let wel, meestal niet de interessantste job...

Georgio

Legacy Member
Bedankt voor jullie antwoorden, ik kon niet antwoorden omdat ik een weekje weg was.
Zou iemand mij iets kunnen vertellen over beveiliging ?

thanks :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan