Georgio
Legacy Member
hey allemaal,
ben nieuw op deze forum maar had is een vraagje.
Om bewakingsagent of iets dat ook te maken heeft met 'veiligheid', zou je daar een opleiding voor
moeten volgen of zou het ook mogelijk zijn om dit in het secundair onderwijs
te volgen?
Als iemand er iets over weet, post maar op deze thread.
grts
ben nieuw op deze forum maar had is een vraagje.
Om bewakingsagent of iets dat ook te maken heeft met 'veiligheid', zou je daar een opleiding voor
moeten volgen of zou het ook mogelijk zijn om dit in het secundair onderwijs
te volgen?
Als iemand er iets over weet, post maar op deze thread.
grts


