LauraD
Legacy Member
hey,
ik studeer nu pedagogische wetenschappen, maar mijn examens gaan een flop zijn...
Ik zit er dus aan te denken om te veranderen in het tweede semester naar de hogeschool om daar bedrijfsmanagement te doen, want economie en boekhouden vind ik wel nog interessant. Maar ik zou dit niet meer aan de universiteit willen doen omdat ik het niet aankan (of ik zou hele dagen moeten leren en mijn sociaal leven moeten opgeven).
Het probleem is nu of ik het tweede semester al zou veranderen of wachten tot volgend jaar om te veranderen en te starten waar iedereen start.
Ik zou graag veranderen in het tweede semester, maar sommige vakken volgen op andere vakken die in het eerste semester zijn gegeven en die zou ik dan niet kunnen meedoen.
alvast bedankt!
ik studeer nu pedagogische wetenschappen, maar mijn examens gaan een flop zijn...
Ik zit er dus aan te denken om te veranderen in het tweede semester naar de hogeschool om daar bedrijfsmanagement te doen, want economie en boekhouden vind ik wel nog interessant. Maar ik zou dit niet meer aan de universiteit willen doen omdat ik het niet aankan (of ik zou hele dagen moeten leren en mijn sociaal leven moeten opgeven).
Het probleem is nu of ik het tweede semester al zou veranderen of wachten tot volgend jaar om te veranderen en te starten waar iedereen start.
Ik zou graag veranderen in het tweede semester, maar sommige vakken volgen op andere vakken die in het eerste semester zijn gegeven en die zou ik dan niet kunnen meedoen.
alvast bedankt!

