Archief - Voorbereiding sollicitatiegesprek netwerkbeheerder.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

awaces

Legacy Member
Volgende week dinsdag moet ik op een sollicitatiegesprek aangaande de functie als IT-medewerker.
Ik volgde slechts een 7de jaar als netwerkbeheer bij syntra west.

De sollicitatie zal bestaan uit twee luiken; een sollicitatiegesprek en enkele technische proeven.
Ik zou ZEER graag aan de slag gaan bij dit bedrijf en wil dit dus zeer zeker goed voorbereiden.

Wat zou ik het best nog eens goed instuderen ?

Lord Kveldulv

Legacy Member
Dat moet jij weten adhv de vacature. Netwerkbeheer is een ruim begrip en op verschillende niveaus mogelijk.

awaces

Legacy Member
Heb inmiddels al wat voorbereid en opgezocht.

Moet ik mijn voorbereidingswerk meenemen als ik ga solliciteren of niet ?

(Notities etc)

Frankz

Legacy Member
Zoek zoveel mogelijk informatie op over het bedrijf zelf. Zodat wanneer ze je bijvoorbeeld vragen 'wat weet je over ons' dat je daarop een deftig en gestructureerd antwoord kan geven.

Dragonix

Legacy Member
uw voorbereiding kun je meenemen maar zou ik niet laten zien, zo van kijk eens *pronk pronk*.
Kan misschien wel nuttig zijn dat je het meeneemt als je even moet wachten en dat je enkele dingen wilt nakijken.
Neem zeker een kaftje mee met wat papier om dingen op te kunnen schrijven (komt, persoonlijk, ook iets professioneler over)..

En zoals reeds gezegd, netwerkbeheerder is nogal ruim..

Creeping Death

Legacy Member
Ik zou gewoon wat basis dingen herhalen. Misschien een paar dingen wat dieper, maar dat kan je afleiden uit de vacature. Staat daar dat je bv. een grondige kennis moet hebben van Sharepoint, dan zou ik daar even over bijlezen.

Ben trouwens wel benieuwd wat ze uiteindelijk gevraagd hebben :)

awaces

Legacy Member
Creeping Death zei:
Ik zou gewoon wat basis dingen herhalen. Misschien een paar dingen wat dieper, maar dat kan je afleiden uit de vacature. Staat daar dat je bv. een grondige kennis moet hebben van Sharepoint, dan zou ik daar even over bijlezen.

Ben trouwens wel benieuwd wat ze uiteindelijk gevraagd hebben :)

Zo heb ik het gedaan.
Er stonden toekomstige projecten in de vacature (onder andere sharepoint) en die heb ik dan ook nog eens goed bekeken.
De vragen waren eerder situatiegericht. Wat doe je als de mailserver down is in roeselare, als jij in gent zit en er is een persoon die daar een probleem heeft met zijn laptop en op dezelfde moment heeft iemand in Brussel een probleem.
DAn krag ik ook wat woorden die ik samen moest voegen in een verhaal
helpdesk
CAD
google
managementconsole
byod
bpx
tcp ip

Anoniem15

Legacy Member
Ik heb in het verleden tientallen sollicitaties gedaan voor zo een functie, ik heb een vaag vermoeden waar je wil solliciteren, kan je de naam pm-en?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan