awaces
Legacy Member
Volgende week dinsdag moet ik op een sollicitatiegesprek aangaande de functie als IT-medewerker.
Ik volgde slechts een 7de jaar als netwerkbeheer bij syntra west.
De sollicitatie zal bestaan uit twee luiken; een sollicitatiegesprek en enkele technische proeven.
Ik zou ZEER graag aan de slag gaan bij dit bedrijf en wil dit dus zeer zeker goed voorbereiden.
Wat zou ik het best nog eens goed instuderen ?
Ik volgde slechts een 7de jaar als netwerkbeheer bij syntra west.
De sollicitatie zal bestaan uit twee luiken; een sollicitatiegesprek en enkele technische proeven.
Ik zou ZEER graag aan de slag gaan bij dit bedrijf en wil dit dus zeer zeker goed voorbereiden.
Wat zou ik het best nog eens goed instuderen ?
