Trolle
Legacy Member
Hey
Ik werk sinds 17januari 2011 als heftruckchauffeur in harelbeke met een interim contract.
Ik krijg 1 keer per week mijn werkschema doorgebelt en ik word ook 1 keer per week betaalt(dus je zou denken met een week contract)
Maar ik krijg altijd dagcontracten opgestuurd bv . minimum 1 maand achter de gewerkte dag(het zijn dan 2-3 grote enveloppen om te tekenen).
In het begin stond er op die contracten dat ik werkte als heftruckchauffeur maar een paar maand later is dit veranderd naar productiearbeider(ik sta nooit in de productie).
Ook vroegen ze mij of ik soms eens een overuur wou doen wat ik geen probleem vond,nu doe ik bijna iedere dag een uur extra maar als ik zeg dat ik optijd weg moet dreigen ze op mijn werk met mijn ontslag(andere collegas gaan vroeger of optijd naar huis ook al is er nog veel werk en dat is dan weer geen probleem maar als ik het probeer dan weer wel).
Kunnen ze mij verplichten van overuren te doen?
Nu volgens mij zien hier wel een paar dingen die niet kloppen.
Sorry als het allemaal wat onduidelijk is maar ik zal thuis op de alles nog s herlezen.
Ik werk sinds 17januari 2011 als heftruckchauffeur in harelbeke met een interim contract.
Ik krijg 1 keer per week mijn werkschema doorgebelt en ik word ook 1 keer per week betaalt(dus je zou denken met een week contract)
Maar ik krijg altijd dagcontracten opgestuurd bv . minimum 1 maand achter de gewerkte dag(het zijn dan 2-3 grote enveloppen om te tekenen).
In het begin stond er op die contracten dat ik werkte als heftruckchauffeur maar een paar maand later is dit veranderd naar productiearbeider(ik sta nooit in de productie).
Ook vroegen ze mij of ik soms eens een overuur wou doen wat ik geen probleem vond,nu doe ik bijna iedere dag een uur extra maar als ik zeg dat ik optijd weg moet dreigen ze op mijn werk met mijn ontslag(andere collegas gaan vroeger of optijd naar huis ook al is er nog veel werk en dat is dan weer geen probleem maar als ik het probeer dan weer wel).
Kunnen ze mij verplichten van overuren te doen?
Nu volgens mij zien hier wel een paar dingen die niet kloppen.
Sorry als het allemaal wat onduidelijk is maar ik zal thuis op de alles nog s herlezen.
