die_another_day
Legacy Member
Hey iedereen,
Ik ben aan het overwegen om volgend jaar Chemie te gaan studeren aan de hogeschool in Leuven. Ik heb dit jaar industrieel ingenieur gevolgd aan De Nayer.
Nu zie ik dat ze in Leuven het vak Mechanica krijgen wat eigelijk zowat een samenstelling is van het vak Fysica en Mechanica dat ik dit jaar heb gevolg aan de nayer.
Nu was ik geslaagd voor het vak Mechanica aan De Nayer maar voor het vak Fysica heb ik een 9 behaald. Aan de Nayer zou ik nu bijvoorbeeld dat vak Fysica kunnen laten vallen met het studiepuntensysteem. Maar kan ik dat bijvoorbeeld doen en dan zo ook een vrijstelling krijgen voor het vak Mechanica in Leuven?
Snappie
?
alvast bedankt
Ik ben aan het overwegen om volgend jaar Chemie te gaan studeren aan de hogeschool in Leuven. Ik heb dit jaar industrieel ingenieur gevolgd aan De Nayer.
Nu zie ik dat ze in Leuven het vak Mechanica krijgen wat eigelijk zowat een samenstelling is van het vak Fysica en Mechanica dat ik dit jaar heb gevolg aan de nayer.
Nu was ik geslaagd voor het vak Mechanica aan De Nayer maar voor het vak Fysica heb ik een 9 behaald. Aan de Nayer zou ik nu bijvoorbeeld dat vak Fysica kunnen laten vallen met het studiepuntensysteem. Maar kan ik dat bijvoorbeeld doen en dan zo ook een vrijstelling krijgen voor het vak Mechanica in Leuven?
Snappie
?alvast bedankt

