LionBloodBlade
Legacy Member
Hallo,
Volgend jaar zou ik graag aan de opleiding Bio-ingenieur beginnen, maar er blijft nog de vraag waar ik dit zal doen. Ik ben momenteel hevig aan het leunen aan de universiteit van gent( het kan nog veranderen)
In welke universiteit zou ik deze opleiding het best volgen? ( ben al naar de opendeurdag van gent geweest, kzal ook naar de opendeurdagen van de andere universiteiten gaan)
Peace.
Volgend jaar zou ik graag aan de opleiding Bio-ingenieur beginnen, maar er blijft nog de vraag waar ik dit zal doen. Ik ben momenteel hevig aan het leunen aan de universiteit van gent( het kan nog veranderen)
In welke universiteit zou ik deze opleiding het best volgen? ( ben al naar de opendeurdag van gent geweest, kzal ook naar de opendeurdagen van de andere universiteiten gaan)
Peace.



