coldvinc
Legacy Member
Ik moet een extra dag werken ten gevolge van "een buitengewone vermeerdering van het werk". Het feit dat die vermeerdering veroorzaakt werd door slecht beheer doet er spijtig genoeg nu niet toe (wou het toch even melden
)
Op jobat (Kan ik zelf kiezen wanneer ik recup neem? - Jobat.be) Lees ik dat ik, doordat ik al geheel de week heb gewerkt, met andere woorden 5 dagen in de week, recht heb op Compensatie en recuperatie. Hier is het niet echt duidelijk voor mij.
Heb ik nu recht (lees, vast gelegd door wet) op een vergoeding in de vorm van extra loon EN een compensatie dag? Of is het anders?
)Op jobat (Kan ik zelf kiezen wanneer ik recup neem? - Jobat.be) Lees ik dat ik, doordat ik al geheel de week heb gewerkt, met andere woorden 5 dagen in de week, recht heb op Compensatie en recuperatie. Hier is het niet echt duidelijk voor mij.
Heb ik nu recht (lees, vast gelegd door wet) op een vergoeding in de vorm van extra loon EN een compensatie dag? Of is het anders?