Fonskuh
Legacy Member
Op het werk hebben we hier een lasergraveermachine die veel te weinig draait om deftig op te brengen. Een collega en ik zouden nu samen iets willen opzetten waar we de laser voor kunnen gebruiken : naamplaatjes, huisnummers, graveren van relatiegeschenken,...
In principe hebben we geen investeringskosten en zouden we bijna pure winst kunnen maken, het plaatmateriaal kunnen we ook recupereren.
Onze baas gaat akkoord dat we de machine gebruiken na onze uren voor een kleine vergoeding, dus ook hier geen probleem.
De collega heeft bedrijfsbeheer in zijn diploma, ik niet. Moet ik dit ook nog halen om hiermee verder te kunnen? Zijn er nog zaken die ik over het hoofd zie dit belangrijk zijn?
In principe hebben we geen investeringskosten en zouden we bijna pure winst kunnen maken, het plaatmateriaal kunnen we ook recupereren.
Onze baas gaat akkoord dat we de machine gebruiken na onze uren voor een kleine vergoeding, dus ook hier geen probleem.
De collega heeft bedrijfsbeheer in zijn diploma, ik niet. Moet ik dit ook nog halen om hiermee verder te kunnen? Zijn er nog zaken die ik over het hoofd zie dit belangrijk zijn?
