yaris
Legacy Member
Mijn vrouw heeft dit jaar een klein project opgestart om een 50 stuks kleren te verkopen in enkele winkels. Het gaat om een totale investeringskost van 2500 euro.
Mijn vraag is de volgende. Dient zij een zelfstandig statuut in bijberoep aan te vragen of kan dit op een andere manier geregeld worden ? In het allerbeste geval hebben we ons geld gewoon terug maar ik verwacht toch dat we onze broek gaan scheuren. Dus 2500 euro investeren en hopelijk kan ik nog 1500 - 2000 euro recupereren. Dus een bijberoep aanvragen kost ons nog meer geld. Die BTW kan me gestolen worden. Ik wil gewoon met de fiscus in orde zijn
.
Als er mensen zijn die zich afvragen waarom ik mijn vrouw zoiets laat doen ook al weet ik dat het me op het einde geld gaat kosten :
- Na de bevalling had ze iets om handen.
- Een hobby kan per jaar meer kosten dan 1000 euro dus zo bekijk ik het ook
- Als een vrouw iets in haar hoofd heeft krijg je het er met geen stokken uit
.
- Ik ben een pussy
Mijn vraag is de volgende. Dient zij een zelfstandig statuut in bijberoep aan te vragen of kan dit op een andere manier geregeld worden ? In het allerbeste geval hebben we ons geld gewoon terug maar ik verwacht toch dat we onze broek gaan scheuren. Dus 2500 euro investeren en hopelijk kan ik nog 1500 - 2000 euro recupereren. Dus een bijberoep aanvragen kost ons nog meer geld. Die BTW kan me gestolen worden. Ik wil gewoon met de fiscus in orde zijn
.Als er mensen zijn die zich afvragen waarom ik mijn vrouw zoiets laat doen ook al weet ik dat het me op het einde geld gaat kosten :
- Na de bevalling had ze iets om handen.
- Een hobby kan per jaar meer kosten dan 1000 euro dus zo bekijk ik het ook
- Als een vrouw iets in haar hoofd heeft krijg je het er met geen stokken uit
.- Ik ben een pussy