rodedraak
Legacy Member
Hallo,
Ik ben zelfstandige in bijberoep nu is het eerste trimester om en door omstandigheden heb ik 0 omzet gedraait. Volgend trimester komt hier normaal wel verandering in, anders geef ik het op. Normaal moet ik elk trimester de boekhouding doen, maarja nu heb ik 0 omzet gedraait. Moet ik dan niets doorsturen of gewoon overal 0 invullen
Iemand hier ervaring mee?
Cheers
Ik ben zelfstandige in bijberoep nu is het eerste trimester om en door omstandigheden heb ik 0 omzet gedraait. Volgend trimester komt hier normaal wel verandering in, anders geef ik het op. Normaal moet ik elk trimester de boekhouding doen, maarja nu heb ik 0 omzet gedraait. Moet ik dan niets doorsturen of gewoon overal 0 invullen

Iemand hier ervaring mee?
Cheers
