rodedraak
Legacy Member
Hey,
Ik zoek in mijn vrije tijd nog zelfstandige in bijberoep te worden en wat pc herstellingen enzovoort te doen.
Maar ik vroeg me net af, omdat we nog in crisis tijd zijn. Ze danken me af in mijn hoofdberoep. Heb ik dan geen recht meer op dop? Of minder?
Stel je werkt in je bijberoep dan nog een uurtje per dag. En je verdient 20 euro. Maar je verliest je dop, dan lijkt me het risico om zelfstandige in bijberoep te worden veel te groot. En doe ik het liever niet? Enige ervaringen?
Thanks
Ik zoek in mijn vrije tijd nog zelfstandige in bijberoep te worden en wat pc herstellingen enzovoort te doen.
Maar ik vroeg me net af, omdat we nog in crisis tijd zijn. Ze danken me af in mijn hoofdberoep. Heb ik dan geen recht meer op dop? Of minder?
Stel je werkt in je bijberoep dan nog een uurtje per dag. En je verdient 20 euro. Maar je verliest je dop, dan lijkt me het risico om zelfstandige in bijberoep te worden veel te groot. En doe ik het liever niet? Enige ervaringen?
Thanks

