Actiefiguur van Francken als soldaat zet kwaad bloed

Ik denk dat ieder politicus tegenwoordig nog altijd wat bezig is met zijn eigen achterban te pleasen. Ook al ben je minister , dat is de tijdsgeest van tegenwoordig, altijd wat in campagne. Goed doen voor iedereen kan je als politicus nooit. Dit is een vorm van lichte satire, je lacht er mee of je vindt het maar niks. Even goed. Dit is geen serieuze brief waar Francken pleit om het einde van België. Maar dat je daar als N-VA politicus soms mee dweept? Niet altijd even verstandig, maar het blijven politici after all.

Zolang hij voor de rest als minister van Defensie ook Wallonië daarin mee betrekt, zie ik geen probleem in dit soort lichte humor.
Dat veel politici het doen, wil toch nog niet zeggen dat ik dat goed moet vinden? Of dat we daarover moeten zwijgen in dit geval?

Dat veel politici het doen, wil toch nog niet zeggen dat ik dat goed moet vinden? Of dat we daarover moeten zwijgen in dit geval?
Wie zegt dat dat iemand het goed moet vinden? Of dat je erover moet zwijgen?

Ik lees dat in geenenkele serieuze comment. Er wordt hier aan ochot 1 social media post met een satirische cartoon een aparte topic gewijd. Denk dat de grootste aanklacht is dat het gewoon die aandacht niet verdient. Maar je mag er gerust je eigen mening en/ of minachting op nahouden. Je moet het gewoon niet groter maken dan het is.

Terug
Bovenaan