Algemeen Wielernieuws

Ineos heeft het nu wel helemaal verloren ?

Pidcock niet meer in de selectie voor lombardije ,zonder enige reden ?
De 2de favoriet bij de Bookies nogthans

Oh you a funny guy! :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh: :rofl:

Niemand gaat Pogi van zijn 4de houden. Evenepoel had een kans als hij fris was, maar nu zou ik daar niet te veel hoop op vestigen.

We houden ons vast aan een kleine strohalm voor wat spanning :tongue:

Of gewoon namen voor de 2e plek natuurlijk...

Dus wacht, we deselecteren Pidcock en we selecteren een renner die weggaat bij de ploeg? :confused:
Het mag wel duidelijk zijn dat hier meer speelt.
Bon als ik de tour unchained bekijk dan kan ik wel renderen verzinnen.

Maar los van het ego en de persoon Pidcock moet je als ploeg dat kunnen overstijgen en hem wel erkennen voor de renner die hij is, en de vorm die hij laat zien.
Misschien maar goed dat hij weggaat en naar een ploeg gaat waar ze hem op een piëdestal zetten. Zal voor Ineos en zijn nieuwe ploeg enkel maar positief zijn.

Pidcock gedraagt zich nu eenmaal als een overbetaalde voetballer. Man met twee gezichten die ontploft bij het minste dat volgens hem niet goed is. Als er binnen het team al een resem verzorgers zijn die niet meer met hem willen werken, een kok die vertrokken is wegens herhaaldelijk fysiek geweld. Tsja.

Zij willen hem weg, hij heeft een veel te dik contract. Ik zou hem niet graag in mijn ploeg hebben...

Wat een begin in Lombardije. Nog nooit zo een start gezien in een monument. Al 50km koers, aanval na aanval. Precies een Touretappe met een lange strijd voor de vlucht, maar dan eentje van 250 km.

Voor Pogacar gaat die vlucht geen probleem zijn maar aangezien die nu veel tijd aan het winnen zijn logischerwijze gaat er toch volk daarvan overleven voor een top 10 plek lijkt me.

Voor Pogacar gaat die vlucht geen probleem zijn maar aangezien die nu veel tijd aan het winnen zijn logischerwijze gaat er toch volk daarvan overleven voor een top 10 plek lijkt me.

Dat gat hebben ze toch redelijk vlug grotendeels dicht gereden. Gaat een ferme kerel moeten zijn die uit de kopgroep nog een uitslagje wil rijden.

Yates dat duurde niet lang. Enkel nog Sivakov. Wordt dus weer een aanval van 50km.

EDIT: 48.6 van de streep duurde nog lang.

Laatst bewerkt:
Allé Evenepoel, Mas en Van Eeltvelt in de achtervolging. Jammer dat er maar 2 plekjes meer op het podium vrij zijn. Hopelijk vinden die elkaar wat.

Kan Eeltvelt wat dalen? Dat er toch iemand wat vaart kan maken straks want komt ook nog een lange afdaling aan.

Kan Eeltvelt wat dalen? Dat er toch iemand wat vaart kan maken straks want komt ook nog een lange afdaling aan.

Nee :biglaugh: (Belgen hé) , da's echt het slechtst dalende trio ooit.

Toch wel echt heel jammer dat Van Eetvelt zo vaak ziek wordt. Grote Rondes gaan vrees ik altijd een probleem zijn.

Nee :biglaugh: (Belgen hé) , da's echt het slechtst dalende trio ooit.

Toch wel echt heel jammer dat Van Eetvelt zo vaak ziek wordt. Grote Rondes gaan vrees ik altijd een probleem zijn.

Straf dat hij weer dit niveau haalt. Was toch ferm ziek moeten opgeven in de Vuelta en nu eerste dag en bam gewoon weer absolute top.

lmao Evenepoel lost ze gewoon bergaf hoe slecht kan je dalen

en er zat nog niet eens een bocht in dat is gewoon al schrik hebben van wat nog moet komen

Terug
Bovenaan