Algemeen Wielernieuws

fragment nog eens herbekeken, het woordje islam komt ineens out of blue dan wat gestammel waarna Ruben een bepaald punt probeert te maken dat Remco de familie ondersteunt waarna hij wat verder stammelt en de gasten het niet goed begrijpen, maar blijkbaar vindt Ruben dat 'vreemd' of 'uitzonderlijk' (in tosport waar er miljoenen omgaat zal de (indirecte) familie toch altijd wel financieel gesteund worden op welke manier dan ook, wat daar zo raar/speciaal aan moet zijn mag joost weten.
Geen idee wat Ruben daar allemaal wilt mee duidelijk maken, maar komt toch maar raar over en dan snap ik de reactie van Remco wel. En buiten Oumi komt de rest van de familie toch nooit in beeld/media?

fragment nog eens herbekeken, het woordje islam komt ineens out of blue dan wat gestammel waarna Ruben een bepaald punt probeert te maken dat Remco de familie ondersteunt waarna hij wat verder stammelt en de gasten het niet goed begrijpen, maar blijkbaar vindt Ruben dat 'vreemd' of 'uitzonderlijk' (in tosport waar er miljoenen omgaat zal de (indirecte) familie toch altijd wel financieel gesteund worden op welke manier dan ook, wat daar zo raar/speciaal aan moet zijn mag joost weten.
Geen idee wat Ruben daar allemaal wilt mee duidelijk maken, maar komt toch maar raar over en dan snap ik de reactie van Remco wel. En buiten Oumi komt de rest van de familie toch nooit in beeld/media?
Haar broer(s) of zusje staan er wel eens bij aan de aankomst (wat perfect normaal is)

Haar broer(s) of zusje staan er wel eens bij aan de aankomst (wat perfect normaal is)
Dan heb ik precies eerder oog voor Oumi :fingerguns_r:
Soit ik zet de tv vaak direct uit na de aankomst en volgen het wielrennen veel minder via sociale media.

nuja soit, het misschien niet allemaal opblazen, maar valt het wel op dat die narcist genaamd Ruben, wel vaak nogal krampachtig zijn woorden uit om toch ergens als fatsoenlijke schoonzoon over te komen, maar hier het misplaatst overkwam of kreeg hij een flashback en wilt hij de familie van Vlasic niet onderhouden of heeft hij daar financiele problemen mee ;)

Sowieso niet slim van Remco om dit zo naar buiten te brengen ook al heeft hij gelijk.
Is nu al enkele jaren maar zet daar eens een deftige mediatrainer op.. Zijne pa is duidelijk niet echt geschikt voor die rol want zelfde temperament.

Kijk naar hou Wout het aanpakt, af en toe eens een sneer in een interview of oneliners op Strava, dat is perfect. Misschien de reden dat hij zo populair is?

Goh dat is toch een persoonlijke aanval van RVG op de familie van Remco. Ik volg de Remco hier wel in. Niemand moet hier ook maar proberen aan mijn familie te komen.

Het is gewoon weer een ander voorbeeld van het kwaliteitsniveau die mindert jaar op jaar bij de VRT.

Gewoon stoppen met subsidies te geven als ze de VTM willen benaderen van niveau moeten ze ook maar zelf hun geld gaan verdienen.

Dit dus, waarom is dat stukje over een coureur zijn privéleven nodig, is VRT flairTV geworden?

Als ge dan toch pretendeert om journalist te zijn zeg toon dan wat beroepsethiek en zeg tegen Schols, "ik hoop dat hij daar kracht uit put", punt aan de lijn. Maar natuurlijk moet RVG weer zijn kans nemen, om zichzelf in de kijker te plaatsen, door wat geruchten te lanceren rond iemand.

Moet Remco op deze manier reageren na zo’n slander ? Moeiljk om het niet te doen natuurlijk, Ik zou hem liever minder in het nieuws zien verschijnen, gewoon lekker rustig verder werken, antwoorden met de pedalen quoi.

In zijn zijn plaats had ik echter gewacht tot na de laatste tijdrit van Romandië, na een overwinning deze slander to.v. van zijn schoonfamilie weerleggen had zoveel krachtiger geweest imo! :coolbrows:

Voor de rest figuren als RVG. Vind het wel goed dat die eens op zijn plaats gezet wordt.
Hoe die kerel zich profileert telkens en hoe die maatschappelijk gevierd word als rockheld bijna, zum kotsen :puke:

Laatst bewerkt:
Evenepoel heeft ons een GT geschonken. De eerste in meer dan veertig jaar. Pakt dubbel OS goud erbij, om het af te maken.
Die jongen mag zeggen wat hij wil. Hij antwoordt steeds met de pedalen na verloop van tijd.
Hij is Belg; de beste deze eeuw der wielerbelgen; werd in het verleden de opvolger van FVDB genoemd en keer op keer zijn er stemmen, die zeggen: "kan beter, Remco. Je bent volwassen nu."

Je kan de aard van het beestje niet veranderen (mediatraining is nutteloos, laat mensen zijn hoe ze zijn) en als topsportende Belg moet je al accepteren dat Sporza en de rest vol staat met artikels over jou én op andere media de reacties van de werkende mensen, die niet weten hoe het is al topsporter in het land waarin we de minste opflakkering van talent meteen bejubelen als de komst van Christus en die vergelijken met God.
Stel je eens voor dat hij net als Van Mechelen een dubbel paspoort had. Het zou mss snel naar de andere kant geweest zijn.
Algoed dat Remco meestal energie haalt uit zulke zaken.

Zijn uitspraken over de positionering van het team zijn spijtig en sommige teammaats horen het mss niet graag, maar ik denk wel dat die dat kunnen plaatsen. Ze kennen hem intussen.
Over de uitspraak van Renaat twee jaar terug bij Kopecky, of ze haar WK-titel zou willen opdragen aan iemand na haar moeilijke jaar (en het overlijden van haar broer) stond niets bij de ongepastheid ervan op Sporza. Daar wordt wel over gezwegen.
We zijn niet alleen kampioenen in het ophemelen van onze kampioenen, maar ook in het afbreken, als het minder gaat. Kijk maar naar VA (en ja, ik ben daar ook schuldig aan, maar DDV was grappig :shy:).

Tenenkrullend dat we hier quasi allemaal Remco veroordelen maar een journalist van een gesubsidieerde nationale dienst zo’n dingen in de air zet. Dat is precies ok?

En heeft die gast echt een goeie reputatie in Vlaanderen? Op basis van wat? Komt alleen maar privé raar in het nieuws en professioneel is hij ook niet en kent quasi zijn vak ook niet.

Op basis van wat kan zo’n gast een goeie reputatie hebben. Ik snap het niet.

Tenenkrullend dat we hier quasi allemaal Remco veroordelen maar een journalist van een gesubsidieerde nationale dienst zo’n dingen in de air zet. Dat is precies ok?

En heeft die gast echt een goeie reputatie in Vlaanderen? Op basis van wat? Komt alleen maar privé raar in het nieuws en professioneel is hij ook niet en kent quasi zijn vak ook niet.

Als ik de voorbije pagina's lees dan lijkt het toch alsof bijna iedereen hier Van Gucht als de effectieve debiel aanwijst?

Van Gucht moet zijn mond houden over privé zaken.
Het is ook Remco zijn volste recht om te reageren, maar de manier waarop (middernacht in all caps via IG) had toch stukken beter gekund

Dat lees ik hier toch amper?

Excuses van Van Gucht zijn wel op zijn plaats. Probeert hier gewoon een gerucht te lanceren. En hij is idd wel de laatste persoon die over een ander zijn relationeel leven moet praten. Hoe vaak ziet die zijn kleinen eigenlijk?

Ontslaan zullen ze wel niet doen , hij doet wel veel voor de VRT, en die podcasts zijn ook wel een succes. Los daarvan, speciaal manneke.

Remco is Remco, hate him or love him. Goeie coureur maar geef mij maar het karakter van Pogi.

Als ik de voorbije pagina's lees dan lijkt het toch alsof bijna iedereen hier Van Gucht als de effectieve debiel aanwijst?

Van Gucht moet zijn mond houden over privé zaken.
Het is ook Remco zijn volste recht om te reageren, maar de manier waarop (middernacht in all caps via IG) had toch stukken beter gekund
Van Gucht is echt de allerlaatste die zijn mond moet open doen over de privé aangelegenheden van een ander. Dat hem anders zijn kind nog wat gaat verwaarlozen...

Ik heb de fragmenten niet eens gezien en ik ga ook echt geen moeite doen om mij te "verdiepen" in dat soort onnozelheid maar wat ik er zo wel over kan zeggen is dat de VRT dringend zijn journalistieke standaarden mag herevalueren. Ik check vanmorgen Sporza... één van de eerste artikels: "Hoe Arsenal het hart van Remco Evenepoel veroverde"... dit soort artikelen, nen hoop listicles, rando geruchten in duidingsprogramma's komaan zeg, waar zijn we in godsnaam nog mee bezig? Als dit het niveau is dat we nastreven, schaf die subsidies dan maar af, daar hebben we DPGmedia al voor...

Familie overweegt klacht, lijkt me er nu toch ook wat over... .

Dit gaat wel blijkbaar over racistische opmerkingen die in de fan groep geplaatst werden na LBL... Heeft niks met het Van Gucht voorval te maken :p

Edit: Dat vind ik natuurlijk wel terecht, geen plaats voor racisme

Ook al belachelijk dat je bewust een fan groep opzoekt of u lid maakt om dan wat bagger neer te schrijven. Daarvoor bestaan de Sporza posts op FB al...

Remco zou ondertussen beter moeten weten dan zo te reageren, jammer. Maar ik vind het toch echt ongelooflijk hoeveel schermtijd die RvG blijft krijgen, wat een kwal.

Maar Van Gucht heeft Remco of zijn familie toch helemaal niet beledigd? Het enige wat hij zei is dat hij opgevangen had dat "Remco zorgt voor zijn familie". Moesten ze over mij zoiets zeggen, ik zou er mijn slaap niet voor laten.

Maar Van Gucht heeft Remco of zijn familie toch helemaal niet beledigd? Het enige wat hij zei is dat hij opgevangen had dat "Remco zorgt voor zijn familie". Moesten ze over mij zoiets zeggen, ik zou er mijn slaap niet voor laten.
Ligt waarschijnlijk wat gevoelig in de familie. Op zich niks verkeerds met een familie te onderhouden, al moet het dan wel kloppen. RVG is hier gewoon wat roddels aan het verspreiden. Journalist onwaardig.

Terug
Bovenaan