Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat toch wat gemakkelijk gezegd.. Hij is een geweldig piloot, maar veel te braaf voor FE.
Tbf, dat is exact wat hij zijn eerste seizoen vaak deed. En dan toch nog hoog geëindigd.want dan zou hij de deur gewoon wagenwijd open laten voor zo'n divebombs.
Mede dankzij dat kwalificatieformaat wat een nogal vertekend beeld geeft soms.Ik vind dat toch wat gemakkelijk gezegd.
In zijn eerste seizoen FE is hij 2de geworden he. Let nog niet eens full factory support van Mercedes (dat was toen nog AMG)
Vorig jaar was het minder, maar ik denk dat iedereen het over eens is dat hij heel veel pech gekend heeft (bvb Rome en Londen)
Dit jaar moet hij wel bevestigen, maar als je in FE "te braaf" bent, eindig je in je eerste jaar zo hoog niet
Wel samenvattingen op maandag op Eurosport.Geen live verslaggeving op Eurosport of het open kanaal van Playsports.Wel samenvattingen op maandag op Eurosport.
Eurosport zal toch nog wel live GP's uitzenden neem ik aan? Maar jammer dat PlaySports Open blijkbaar niets uitzendt, ook geen volledige heruitzending... In de TV gids zover ik kan zien, geen herhaling. Vorig jaar was dat met vooral Joël Roelants heel aangenaam om naar te kijken!Chance heeft men pa zo’n MXGPTV abo genomen nudat die GP’s altijd achter een paywall gaan zitten. Vorig jaar geregeld wel gekeken als t live was. Telenet zal wsl ook wel dinsdag of woensdag een heruitzending doen zeker