Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Stoffel staat amper 12ste in het formula E kampioenschap. Maar als hij morgen ineens zou winnen (wat zeker kan, dat heeft hij al bewezen), dan staat hij misschien gewoon 1ste. Het ligt allemaal enorm dicht bij elkaar.

Tussen de nummer 1 en nummer 14 is er een verschil van amper 1 overwinning.

Lotterer. Heb heel wat races niet meer gekeken, maar die gast is precies nog geen haar veranderd.

Edit: Fuck, Stoffel.

Wat voor gezeik is dat nu weer met Di Grassi. Onsportief gedrag imo. Black flag.

Ale goed. 't Was weer EntErtaIniNg zeker.
Heb het echt gehad met FE.

Ik ben helemaal salty en pissed tot en met. Wat een schande 'raceklasse' is die FE eigenlijk wel.... Om te beginnen met de opperdebiel van de bende: Lotterer. Echt een drieste, vreselijke, degoutante kut rijder is dat.... Het racen algemeen was vandaag helemaal niet om aan te zien.... Het was gewoon weer botsautotje spelen voor 45 minuten... Om nog maar te zwijgen van de pech die Stoffel weer had... Dan begin je eens weer op pole en leidt je een hele tijd, krijg je die achterlijke Rowland weer... En dan nog dat gedoe met Di Grassi, ongelofelijk eigenlijk.

Vandoorne is niet snel aangedaan (hij heeft soms te weinig ballen aan ..) - maar vandaag was hij er toch erg kapot van. Dat zegt al genoeg. :frown:
Hij kon er ook echt niets aan doen.

Maar goed dan moet Mercedes nu maar gaan voor De Vries voor de titel en moeten ze proberen de constructeurstitel te pakken. Beiden zijn nog mogelijk.

Stoffel Gutted

Yeah dit was echt het dieptepunt van het seizoen. Zowel als Stoffel fan, als voor het FE seizoen tout-court.
Met momenten leek het op een online lobby van Gran Turismo. Stoffel had hier dikke punten gepakt als die idiote Rowland hem niet getorpedeerd had. Die krijgt dan 5 seconden als straf, da's toch gewoon ermee lachen.
Die stunt van Di Grassi, daar moet je lef voor hebben... Daarmee is dan ook alles gezegd.

Er zijn een paar piloten waarvan ik al langer vind dat ze die gewoon levenslang mogen schorsen.

Rowland en Lotterer voorop. Is toch bijna iedere race hetzelfde liedje met die pipo's.

Ja Lotterer al helemaal. Die heeft al zoveel dingen uit gestoken dat ik em echt haat. En Rowland vind ik na vandaag ook echt helemaal niks meer. Normaal ging die Gen2 Evo er komen, die er voor zorgde dat de voorkant fragieler werd want er was geen gesloten wielkast meer, helaas door corona is die Gen2 Evo geschrapt en zitten we nu nog altijd opgescheept met dat botsauto gedoe.

Van Rowland heb ik dat ook al langer.
Zei hier al van in het begin vd race. "Oeioei... Rowland achter Stoffel, dat zal wel met een crash eindigen met die zot".

En het was ook zo...

Ik had het kunnen denken dat die 2 krappe hairpins voor veel shit gingen zorgen.... Wie bedenkt er nu ook weer gewoon zoiets... Doe dan gewoon een chicane ofzo... Maar nee, het moet weer allemaal in een soort van trechter...

Wat voor gezeik is dat nu weer met Di Grassi. Onsportief gedrag imo. Black flag.
Tbh, di Grassi volgt gewoon het reglement. Het is niet zijn fout dat een stop&go doen in de pits sneller is dan achter de SC het parkoers volgen.

Dat hij niet gestopt is niet omdat hij het niet geprobeerd heeft. Een crewlid heeft hem gewoon een fractie te snel teken gedaan dat hij door kon.

En blijkbaar waren ze bij Audi te druk met beroep aan te tekenen om hun piloot op de hoogte te stellen van zijn drivethrough

Ik had het kunnen denken dat die 2 krappe hairpins voor veel shit gingen zorgen.... Wie bedenkt er nu ook weer gewoon zoiets... Doe dan gewoon een chicane ofzo... Maar nee, het moet weer allemaal in een soort van trechter...
Rowland heeft op Instagram al toegegeven dat het 100% zijn fout is. Iets van te veel in zijn spiegels kijken en vergeten dat zijn remmen niet warm genoeg waren. Dat ligt niet aan het parkoers he. Dat ligt aan een brainfart bij Rowland. Ik ben dan blij dat zo'n kerel geen F1 rijdt, tbh

Tja, toch ook niet verwonderlijk of verrassend? Dit is FE al sinds het eerste seizoen, waarschijnlijk zelfs eerste race? Lage driver standards, botsautootje spelen en circuits die niet zijn aangepast aan de draaicirkel van die wagens. En gimmicks.

Tja, toch ook niet verwonderlijk of verrassend? Dit is FE al sinds het eerste seizoen, waarschijnlijk zelfs eerste race? Lage driver standards, botsautootje spelen en circuits die niet zijn aangepast aan de draaicirkel van die wagens. En gimmicks.

Verrassend is het jammer genoeg niet meer nee. Maar dat wil niet zeggen dat je je er niet aan kan ergeren. In deze race zat gewoon alles samen wat er voor verbetering vatbaar is. En als ze dan nog uw landgenoot op zo'n amateuristische manier eruit vlammen, dan is 't compleet.
Eerlijk gezegd, moest VD niet deelnemen, zou ik er geen interesse meer in hebben.

Terug
Bovenaan