polar bear
Well-known member
Het grote parcours verschil met andere wrc manches zijn die smalle wegen met langs weerszijden grachten. Die top rijders zijn dit soort parcours niet echt gewoon. Een kleine fout heeft soms grote gevolgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het grote parcours verschil met andere wrc manches zijn die smalle wegen met langs weerszijden grachten. Die top rijders zijn dit soort parcours niet echt gewoon. Een kleine fout heeft soms grote gevolgen.
Stage gaat toch opnieuw verder gaan. Ogier zat er vlak achter dus moest ff op de stage zelf stilstaan. Die krijgt een 'standaard' tijd aangemeten of zoiets.
Hoezo? WK wordt hij dit seizoen niet meer, en De Vries deed in de Q niet véél beter. Beiden rijden volgend jaar nog steeds voor Mercedes sé.Stoffel heeft zijn lot verzegeld... Man man man.
NU wordt hij inderdaad geen WK meer nee, daar heeft hij vandaag eigenhandig voor gezorgd. Hij startte in groep 3, dan is alles minder dan superpole onacceptabel. Nu start meneer derdelaatste.Hoezo? WK wordt hij dit seizoen niet meer, en De Vries deed in de Q niet véél beter. Beiden rijden volgend jaar nog steeds voor Mercedes sé.
da's nu eigenlijk al bijna een heel seizoen dat gij hier elke race zegt dat Stoffel afgedaan heeft en dat SuperPole het minst aanvaardbare is. ok, hij heeft niet het beste seizoen, maar hij heeft ook veel pech gekend (Torpedo Rowland heeft hem in Londen bvb de zege gekost).NU wordt hij inderdaad geen WK meer nee, daar heeft hij vandaag eigenhandig voor gezorgd. Hij startte in groep 3, dan is alles minder dan superpole onacceptabel. Nu start meneer derdelaatste.
De Vries startte in groep 1 en deed het beter dan Stoffel.
Nope F1 lukt nooit meer voor Vandoorne. Maar zijn zitje is zeker niet in gevaar. De Vries kan wel misschien nog een zitje verkrijgen bij Williams (hij is daarvoor in de running), maar dat heeft géén impact op VD. Dan gaat hij gewoon een nieuwe ploegmaat krijgen.da's nu eigenlijk al bijna een heel seizoen dat gij hier elke race zegt dat Stoffel afgedaan heeft en dat SuperPole het minst aanvaardbare is. ok, hij heeft niet het beste seizoen, maar hij heeft ook veel pech gekend (Torpedo Rowland heeft hem in Londen bvb de zege gekost).
Ik denk dat hij volgend seizoen gewoon weer goed gaat doen. Maar die F1-droom... dat komt er nooit meer van. en dat ligt ook niet aan dit seizoen.
Ehm... Nu denk ik dat je lichtjes overdrijft maar soit. Vorige race heb ik idd ook commentaar gegeven op zijn kwalificatie, maar zeg ik dan iets dat niet klopt? Vorig jaar was het excuus altijd "ja maar het is zo moeilijk en oneerlijk als je altijd in groep 1 zit tijdens kwalificatie", nu zit hij al een aantal races achtereen in groep DRIE. Dan mag de verwachting toch wel iets hoger liggen zeker, want hij heeft al genoeg getoond dat hij het ook echt kan. Die pech tijdens races heb ik even goed aangehaald, dat is om gek van te worden. Als hij dan toch eens goed kwalificeert, kegelen ze hem er uit.da's nu eigenlijk al bijna een heel seizoen dat gij hier elke race zegt dat Stoffel afgedaan heeft en dat SuperPole het minst aanvaardbare is. ok, hij heeft niet het beste seizoen, maar hij heeft ook veel pech gekend (Torpedo Rowland heeft hem in Londen bvb de zege gekost).
Ik denk dat hij volgend seizoen gewoon weer goed gaat doen. Maar die F1-droom... dat komt er nooit meer van. en dat ligt ook niet aan dit seizoen.

Inderdaad. En dat is de verklaring waarom Thierry en Breen wat ‘los’ staan van de rest. Beiden reden reeds verschillende keren in Ieper. En kennen de valstrikken. Neuville betaalde reeds wat leergeld in Ieper.Het grote parcours verschil met andere wrc manches zijn die smalle wegen met langs weerszijden grachten. Die top rijders zijn dit soort parcours niet echt gewoon. Een kleine fout heeft soms grote gevolgen.
Je hebt nog WRC2, WRC3 en Junior WRC.Ik zag daarnet de uitslag, hoe weinig deelnemers zijn dat precies. Vanaf p11 alleen Belgen dus een WK zijn maar 10 deelnemers of zelfs minder?

Volgens de Waalse media hebben Neuville en Breen een akkoord gesloten. Breen zou niet meer verder aandringen vandaag (buiten de PS), om zo de eerste 2 plaatsen in het klassement niet onnodig in gevaar te brengen. Voor Hyundai is het belangrijkste dat beide wagens de finish halen zonder brokken.
Maar het moet nog allemaal gereden worden, één foutje en 10 sec voorsprong is natuurlijk weg ..
Of gewoon de gracht in (typisch voor Ieper)
Ik heb hetzelfde probleem, zou het ook zeer graag volgen. Ooit nog eens gevraagd op 9lives maar toen helaas niks uit gekomen.Zijn er fervente Indycar kijkers onder jullie? Zo ja, waar kijken jullie hier in Vlaanderen de wedstrijden? Ik lijk geen Vlaamse zender te vinden die deze wedstrijden aanbiedt ondanks dat Wallonië en Nederland dit wel doen (eigenlijk letterlijk elk ander buurland van ons). Wallonië is Voo Sport volgens de Indycar website maar is die zender ook hier beschikbaar?
Of doet Indycar hier in Europa ook een gratis stream zoals de IMSA series dat doen via hun website?
Voorlopig leef ik op de samenvattingen via het YT-kanaal maar dit is zeer beperkt...