Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou m'n geld zetten op Herlings, maar die maakt in de laatste GP's enorm veel fouten. Qua snelheid zat hij zeker de laatste GP net onder het tempo van Febvre en Gajser en je zag hem daardoor heel veel fouten maken. Twee keer stevig tegen de grond, maar gelukkig zonder schade...Nu met 2x Mantova, dat zou Herlings wel het beste moeten liggen... Ik heb m'n bureau werkdag al omgezet naar een telewerk dag de 10e november. 

Vandaag eindelijk de laatste MXGP van het drieluik in Trentino kunnen bekijken, maar again, wat een GP! Normaal ben ik niet zo voor een opeenvolging van GP's op hetzelfde circuit, maar een droog Trentino heeft alles voor zalige reeksen. Geen enkele reeks was saai en het WK wordt extreem spannend. 3 punten tussen Febvre, Gajser en Herlings.Ik zou m'n geld zetten op Herlings, maar die maakt in de laatste GP's enorm veel fouten. Qua snelheid zat hij zeker de laatste GP net onder het tempo van Febvre en Gajser en je zag hem daardoor heel veel fouten maken. Twee keer stevig tegen de grond, maar gelukkig zonder schade...Nu met 2x Mantova, dat zou Herlings wel het beste moeten liggen... Ik heb m'n bureau werkdag al omgezet naar een telewerk dag de 10e november.
In MX2 Renaux meer dan verdiend de wereldkampioen. Heel solide seizoen.![]()

Idd, hebben ze niet echt goed bij stilgestaan, die laatste GP's zouden op een zondag moeten vallen. Natuurlijk niet simpel om die weggevallen Aziatische GP's te vervangen op de kalender, maar een groot deel gaat het spannendste slot in jaren toch niet live kunnen zien.Echt stom dat die laatste GP net op een woensdag valt![]()

Toch wel overdreven straf hé,natuurlijk had hij beter nog 2 à 3 plaatsen ingeleverd.Volgens wat ik verstaan heb heeft hij 1min tijdstraf gekregen. Wel dom van zichzelf of zijn pitcrew om niet minstens in het midden van het pak terug aan te sluiten.

Ik zie wel vreemde uren van live uitzending op Play Sports (Open), dat klopt niet. Op Eurosport kloppen de uren wel, dus neem zeker het juiste op als je niet kan kijken. Starts MXGP om 12u en 15u, de MX2 om 11u en 14u.Een straf van 20s had hem maar 1 plaats verlies gekost. Lijkt mij maar een lichte straf voor het afsnijden van het parcours.Toch wel overdreven straf hé,natuurlijk had hij beter nog 2 à 3 plaatsen ingeleverd.
Hij heeft er in totaal toch geen voordeel van 1 minuut uitgehaald laat staan 10 seconden.
Daardoor zijn zijn kansen al geminimaliseerd imo.
Een straf van 20 seconden had ik nog ok gevonden,maar ja wie ben ik....
Was idd wel dom van Gajser. Lupino werd voor exact hetzelfde ook bestraft tijdens de MXoN. Hierdoor zijn zijn kansen wel wat geslonken en zal het vooral tussen Herlings en Febvre gaan. Herlings meeste kans. Moest de laatste GP op harder circuit gereden worden gaf ik Febvre de meeste kans, maar ik zie het niet gebeuren dat Febvre in een rechtstreeks duel met Herlings de bovenhand zal nemen in Mantova.
Ik zie wel vreemde uren van live uitzending op Play Sports (Open), dat klopt niet. Op Eurosport kloppen de uren wel, dus neem zeker het juiste op als je niet kan kijken. Starts MXGP om 12u en 15u, de MX2 om 11u en 14u.
Nog 1 reeks, gelijke punten!Herlings lijkt meeste gestrest, maar wint toch. Febvre en Gajser reden er wel naartoe.