WimJ
Well-known member
Ja was goed te zien, probeerde meermaals zijn armen los te schudden.Had last van arm pump. Nog wel gebeurd blijkbaar...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was goed te zien, probeerde meermaals zijn armen los te schudden.Had last van arm pump. Nog wel gebeurd blijkbaar...

Totaal omgekeerd als de eerste reeks. Toen leek Febvre heel soepel rond te rijden en reed Herlings wat verkrampt. Nu was Herlings meteen heel snel en kon Febvre echt niet volgen. Hij sloot zijn seizoen wel op z'n typische manier af met een domme val.Jammer dat fevre zo snel de rol moest lossen![]()
www.instagram.com
Inderdaad. Maar bedoelde het meer als ’ze hebben het al beslist’. (Heb me niet echt goed uitgedrukt in mijn post) Volgens de reacties onder de Posts op IG is er echter nog geen definitieve beslissing gevallen. Persoonlijk vind ik het wel jammer.is al effe bevestigd. daarmee dat het gebouw boven aan de Radillon gesloopt is: meer plaats voor uitloopstroken. samen met een trager Radillon zou dat minder zware crashes moeten opleveren

Tanak --> De WK titel was toch niet in de hyundai? Dat was in de Toyota hé.Niemand sneller dan Neuville in de Hyundai?
TrueTanak heeft ten minste al een titel.
Hij won zijn eerste GP MX2 een paar weken geleden nog in Trentino.
www.autosportwereld.be
Die geruchten waren er ook al vorig jaar![]()
WRC: stopt Hyundai op termijn? - Autosportwereld
WRC: stopt Hyundai op termijn?www.autosportwereld.be