Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Herlings nu aan de leiding met 6 minuten te gaan, maar Gajser loopt al een tijdje in. Benieuwd of Herlings zich gaat kunnen inhouden en Gajser gewoon zal langs laten. Hij rijdt wel sneller dan Febvre dus zou Gajser zonder problemen kunnen laten gaan.

Als hij slim is, gaat hij het duel met Gajser uit de weg. Wint sowieso GP en titel.
Het begon nochtans geweldig, maar Febvre moest echt over z'n limiet gaan. Herlings verdiende WK!

Jammer dat fevre zo snel de rol moest lossen :(
Totaal omgekeerd als de eerste reeks. Toen leek Febvre heel soepel rond te rijden en reed Herlings wat verkrampt. Nu was Herlings meteen heel snel en kon Febvre echt niet volgen. Hij sloot zijn seizoen wel op z'n typische manier af met een domme val.

is al effe bevestigd. daarmee dat het gebouw boven aan de Radillon gesloopt is: meer plaats voor uitloopstroken. samen met een trager Radillon zou dat minder zware crashes moeten opleveren

is al effe bevestigd. daarmee dat het gebouw boven aan de Radillon gesloopt is: meer plaats voor uitloopstroken. samen met een trager Radillon zou dat minder zware crashes moeten opleveren
Inderdaad. Maar bedoelde het meer als ’ze hebben het al beslist’. (Heb me niet echt goed uitgedrukt in mijn post) Volgens de reacties onder de Posts op IG is er echter nog geen definitieve beslissing gevallen. Persoonlijk vind ik het wel jammer.

Ogier WK voor de 8ste en laatste keer, al moest bij een foutje zijn raam eraan geloven. :tongue:
Neuville wéér een teleurstellend seizoen, maar hij is wel wéér de eerste Hyundai. (3des)

En ja ... zolang je niemand hebt die beter rijdt dan hem in de Hyundai, kan je hem natuurlijk nooit met het vingertje wijzen.
Anderen moeten maar bewijzen dat ze sneller en beter zijn met die wagen, en dat is tot op heden nog steeds niet het geval.

Nu goed volgend jaar hybride wagens. Dat wordt dan een ander tijdperk ?? :tongue:

ja, dat was in een Toyota. maar 't is wel ééntje meer als Neuville. en dat was in een periode dat Neuville een pak beter was dan nu.

MXGP volgend jaar terug naar het 'oude' format van kwalificatie heats op zaterdag en twee reeksen op zondag. Er viel wel wat voor te zeggen voor de eendags GP's de laatste twee seizoenen, maar de rijders konden amper trainen, de motor afstellen en moesten dus meteen op qualifying speed zitten. Ik vind het wel goed dat ze het terug over twee dagen spreiden.

Terug
Bovenaan