Algemene Auto/Motor-sport thread (Indycar, WRC, FE, MXGP, etc.)

Voor zij die het wachten op t nieuwe mxgp seizoen wat willen verzachten, supercross is vorige nacht ook weer begonnen. Anaheim 1 gewonnen door Roczen :) misschien wordt het toch is zen jaar deze keer.

Craig Breen qui est malheureusement sorti de la route (équipage OK mais les tests ont été interrompus).

Eerste crashtest voor Breen met de Puma. Spijtig voor Craig. Hopelijk geen voorbode voor de rest van zijn seizoen.

Bron: Planetmarcus.

Beelden van de crash helemaal op het einde van de video ->

Laatst bewerkt:
Voor zij die het wachten op t nieuwe mxgp seizoen wat willen verzachten, supercross is vorige nacht ook weer begonnen. Anaheim 1 gewonnen door Roczen :) misschien wordt het toch is zen jaar deze keer.
Laten we hopen, hij begint echter meestal wel goed aan het seizoen maar valt dan wat weg door meerder kwaaltjes of zware crashes zoals in het verleden. Zowel hij als zijn teammaat Sexton zijn echt wel een genot om bezig te zien qua stijl, beter dan dat ga je niet vinden.

Fun fact, ikzelf heb een dikke 15 jaar geleden nog samen met roczen aan hetzelfde starthek gestaan.

En kon je hem een beetje volgen ? :p

Ik heb indertijd nog met Harry en Stefan Everts op hetzelfde circuit zitten trainen. Elje 3 ronden kwamen die 2 knalgele Suzuki's langs mij door gevlogen :D

En kon je hem een beetje volgen ? :p

Ik heb indertijd nog met Harry en Stefan Everts op hetzelfde circuit zitten trainen. Elje 3 ronden kwamen die 2 knalgele Suzuki's langs mij door gevlogen :D
Helaas niet nee :rofl: . Ik was van dezelfde generatie als Verbruggen, Vanhorebeeck, Roelandts,.. Roczen was toen maar 12 jaar maar je zag toen meteen dat dat een toekomstig wereldkampioen was.

Die was er inderdaad heel vroeg bij ja. Ik denk dat die op die leeftijd al fabrieksrijder van Suzuki was. Eigenlijk niet te geloven dat Suzuki die liet vertrekken naar KTM indertijd.

De supercrossen van dit seizoen heb ik nog niet gezien want ik volg het motorcross niet meer echt. Mijn jongste zoon was wel aan het kijken en ik heb 1 moment gezien. Het moment dat Barcia Anderson blockpassed. Die Barcia is toch een kerelké. Toen die nog met de Honda 125 reed, da was echt niet meer normaal.

Best wel grappig. Loeb rijdt voor de afwisseling nog eens mee met ne Ford - een team dat al jaren niks meer presteert-. Hij staat doodleuk aan de leiding en rijdt iedereen momenteel op een hoopje. Zelfs Ogier en Evans kunnen hem voorlopig echt niet volgen. :unsure:

Ik moet wel zeggen: Hyundai doet het gewoon slecht en heeft nog véél werk met de hybrides.
Als je ziet dat Neuville alles uit zijn wagen moet halen en dat Green (ook in een Ford) gewoon dichterbij sluipt en Tanak en Solberg nog verder achterop zijn ... neen dat moet beter ..

Ford doet het dus gewoon beter of minstens even goed als Hyundai, maar Loeb is toch nog een klasse apart, hoe dat hij de Toyota's achter zich houdt ... klasse ..

Terug
Bovenaan